luni, 21 octombrie 2013

Achizitii de toamna (1): Oje

     Hello, ladies.

     Incepem saptamana cu un inventar, unul al lucrurilor pe care le-am cumparat / primit in ultima perioada. Dupa cum o sa vedeti, am fost harnica precum o furnicuta care-si face provizii de iarna si am adunat o multime de chestii dragute. Tocmai pentru ca sunt multe am decis sa le impart pe categorii, drept urmare astazi o sa vedeti oje si “ustensile” pentru manichiuri.



     Inainte de toate, trebuie sa o vedeti pe Yoshi cum da tarcoale ojelor. N-ar fi fost a mea daca nu impartasea aceleasi pasiuni :)). Acum serios, se tine scai dupa mine prin casa si era doar curioasa sa vada ce fac eu pe balcon si ce imi distrage atentia de la ea.



     Sa trecem la treaba.

  1. Orly – 10 lei. Le-am cumparat de la Cosmetics Beauty Hair 2013. Oje Orly gasiti la Beauty in the Bottle, daca va tenteaza.










  1. Color Club – 5 lei. Le-am cumparat de la Cosmetics Beauty Hair 2013. Oje Color Club gasiti la Beauty in the Bottle, daca va tenteaza.










  1. China Glaze – 25 de lei. Sau cel putin cred ca acesta este pretul ei, nu stiu sa va spun exact deoarece am primit-o.
    Top coat Seche Vite – 37 de lei. L-am cumparat de la Beauty in the Bottle si este cel mai bun top coat pe care l-am avut vreodata. Mi-a schimbat si mi-a usurat existenta :)). O sa-i fac un review curand, promit.
    Zoya Aurora – eu am cumparat-o cu 29 de lei de la Cosmetics Beauty Hair 2013, insa o gasiti si la Beauty in the Bottle. Este una dintre cele mai frumoase oje pe care le detin.













  1. Golden Rose Carnival + Impression + Holiday – circa 13 lei fiecare. Oja Carnival si doua Golden Rose ( cea alba si cea albastru cu negru) au fost cumparate de la Cosmetics Beauty Hair 2013, iar Holiday si cealalta Impression au fost luate de pe 1001Cosmetice. De altfel, pe cea din urma ati vazut-o AICI.













  1. Flormar – Wet Look / 13 lei, Supermatte / 7 lei, Supershine / 7 lei, Supershine Miracle Colors / 9 lei.
    Cu Wet Look si Supermatte am facut postare + tutorial pentru watermable (click AICI pentru postare). Pe celalte doua o sa le prezint pe blog in curand. De altfel, chiar aseara mi-am facut manichiura cu Supershine Miracle Colors (este U34) si va spun atat: oja perfecta pentru toamna.














  1. Oja + placute + scrapper Konad + oja holografica Layla – am dat pe toate 90 de lei si le-am cumparat de la Andra Kat.





     Cam acestea ar fi achizitiile in materie de oje din ultima vreme. “Trupa” ar fi fost completa daca as fi fotografiat si doua frumuseti din colectia China Glaze “On the horizon” - All A Flutter si Party Fowl. Am uitat de ele si mi le-am amintit abia cand m-am apucat de postare.
     Sper ca v-a placut postarea. Urmatoarele doua dati am sa va prezint produse de machiaj, pentru ingrijirea tenului, pielii si a parului si accesorii pentru machiaj. Ah, si ceva hainute, era sa uit de ele :D.
     O saptamana usoara sa aveti, fetelor.



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...