joi, 9 mai 2013

Makeup challenge - Sleek Oh So Special

     Hello, ladies.

     I feel like it's been ages since I last posted a makeup and I apologize for that. But I had neither time nor was I in the mood to pick up the brushes and my eyeshadow palettes and create something with them. Let's just hope that with this post my inspiration and my mood will come back to me.
     So... Today I have a makeup for you. It's actually a challenge and I had to do a makeup using only the Sleek Oh So Special palette.

    Parca au trecut secole de cand n-am mai postat un machiaj si imi cer scuze pentru asta. Insa n-am avut timp si nici chef sa pun mana pe pensule si palete si sa creez ceva cu ele. Sa speram ca postarea de astazi va face sa-mi revina cheful si inspiratia.
     Deci... Astazi am pentru voi un machiaj. Este de fapt o provocare care presupune realizarea unui machiaj folosind doar paleta Sleek Oh So Special.





     I chose to do (some kind) of color block makeup, using Ribbon eyeshadow from the OSS palette and the "Paso Doble" eyeliner from P2 - a bright blue one. To tone down the makeup a little bit I used a few shades of brown, a pearly pink-champagne and a butter white eyeshadow. The fake lashes are from Red Cherry - no 48 and for the brow I used Sleek Brow Kit.

     Am ales sa fac (un fel de) machiaj color block, folosind fardul Ribbon din paleta OSS si eyelinerul "Paso Doble" de P2 - un albastru intens. Pentru a echilibra balanta culorilor am folosit cateva nuante de maro, un roz-sampanie perlat si un fard alb - culoarea untului. Genele false sunt de la Red Cherry - no 48, iar pentru spranceana am folosit Sleek Brow Kit.

     Enjoy the pictures :)
















     Please check out my colleagues postat.

     Va rog sa aruncati un ochi si pe postarile colegelor mele.



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...