duminică, 2 septembrie 2012

Intalniri ratate - Stripperul (guest post Iguanitza)

     Hello, ladies.

     Dupa cum v-am anuntat pe Facebook, rubrica "Intalniri ratate" va lua o pauza. Nu stiu pentru cat timp, insa va promit ca nu va fi o pauza definitiva. Sa spunem ca este finalul sezonului 1, parca suna bine, nu?
     Totusi, nu puteam sa pun... punct si virgula fara sa postez inca o data :). Prima serie de "Intalniri ratate" va fi incheiata de Iguanitza, careia ii multumesc tare mult pentru povestile ei. Cum, ati ratat-o pe cealalta? Dati repede click AICI ca sa cititi prima ei postare pe blogul meu.
     Dar gata cu vorbaraia, va las sa va delectati cu povestea. Ne vom reintalni peste cateva saptamani sau luni, inca nu stiu sigur. Dar repet: nu va fi o pauza prea lunga.
     Enjoy :)



                                          Poza este preluata de pe blogul Iguanitzei


     "Hei , am rămas datoare cu o „relație” începută în timpul în care mă vedeam cu iubitul meu eminescentin .
     Nu-mi aduc aminte foarte multe detalii , dar sunt sigură că o să vă amuze povestea mea de „dragoste” .
     Pe vremea când exista hi5 am dat de personajul de azi, A. Hi5 era și un loc numa’ bun de agățat ha ha  , așa că A. s-a băgat în seamă cu mine, mi s-a părut drăguț, era de-o vârstă cu mine , și am început să vorbim pe mess....
     Pe vremea aia eram înnebunită să joc „table”  - mai ales că atunci învățasem de la prietena mea cea mai bună și încercam să îmi ocup tot timpul în a mă perfecționa ha ha ha
     Așa că , prima mea întâlnire cu A.  a fost într-un bar, unde puteam să jucăm table. Nu-mi aduc bine aminte discuția , dar știu că s-a lăudat cât de bine joacă el table  și voia să mă provoace.
     Când l-am văzut nu mi s-a mai părut așa grozav, parcă era...altfel decât în poze. El , în schimb era fascinat de mine, a avut grijă să îmi spună în timpul jocului ... Mi s-a părut un pic ciudat, dar am trecut peste...  M-a rugat să ne mai vedem și să îi dau numărul meu de telefon.

     A doua zi mă suna pentru o nouă întâlnire. Era seară , era frig , iar el avea pregătirile pentru balul bobocilor de la facultate. Așa că, a doua noastră întâlnire a avut loc într-o clasă, unde bobocii se pregăteau pentru dansuri...  După ce m-a prezentat mândru colegilor lui, a stat aproape tot timpul lipit de mine. Cu ocazia asta îi văzusem și piercing-ul din limbă  ... își tot scotea limba și se juca cu cercelul ăla ... mi s-a părut aiurea și un pic scrâbos. Ok, am văzut că ai pierce în limbă, dar limba trebuie să stea în gură, nu pe afară....  La un moment dat m-a și sărutat cu pasiune , de față cu toți colegii lui...  A fost primul nostru sărut și nu m-am simțit în largul meu cu toți indivizii ăia pe acolo. Nu îmi plac mozolelile în public...
     Încet-încet am început să avem o „relație” ... în care el mă cam sufoca cu mesaje și telefoane .  Într-o seară a vrut să vină după mine la bancă , i-am spus că e ok , că ajung singură acasă ... mi-a zis că vrea să mă vadă și că de aia vrea să vină după mine... Sincer, nu prea aveam chef să mă văd cu el în seara aia, dar a insistat atât de mult, încât l-am întrebat unde e că vin să-l văd...
     Nu mai țin minte unde ne-am văzut, dar am ajuns pe treptele unui bloc... Când m-a văzut a avut o reacție cam ciudată pentru mine...  M-a strâns atât de tare în brațe, m-a pupat și a început să îmi zică că i-a fost dor de mine și că de abia aștepta să mă vadă,că nu se ducea acasă până nu mă vedea... OK.... până acum, din ce în ce mai ciudat..
     Cât am stat și am povestit acolo pe scări începusem să mă plictisesc.  La un moment dat a venit și bomba :
-„Știi, le-am spus alor mei despre tine”
 -„Poftim?! Nici nu ne-am întâlnit de prea multe ori și deja le povestești părinților tăi despre mine?”
-„ Păi da, îmi place foarte mult de tine, și vor și ai mei să te cunoască” . Am rămas mască... nu știam ce să mai zic.
     După care mi-a mai trântit una :
-„ Zi-mi că n-ai program sâmbătă, te rog”
-„De ce , ce e sâmbătă?” 
-„Păi mergem la o nuntă!”
 -„Cum adică mergem la o nuntă? Tu cu mine sau cum? Mi-ai făcut așa program? Hellooooo , ne știm de 5 zile și gata, mergem la nunți?”
-„ Dar ce are?”
-„Auzi, hai lasă-mă în pace acum că m-ai enervat rău, mă duc acasă... mai vorbim noi”
-„Iubito, te-ai supărat ? Te rog nu te supăra” ...
-„Deci sâmbătă te duci cu cine vrei la nuntă și noi ne vedem...luni probabil”
-„Dar nu te superi că mă duc la nuntă? Sâmbătă nu te mai văd deloc?”
     Poate că am exagerat un pic, dar chiar nu mi s-a părut normal să mă ducă să mă prezinte alor lui și să merg cu el la nuntă..peste 2 zile...
    Ca să scap de el, i-am zis să stea liniștit că avem timp să ne tot vedem...și că nu moare o zi fără mine. În ziua nunții mi-a trimis vreo 10 mesaje siropoase . Mi-a trecut orice chef de a mă vedea cu el...
     Imediat după ce m-am întâlnit atunci cu el , m-am întâlnit cu niște colege de clasă cu care mă înțelegeam foarte bine și le-am povestit toată faza... Se uitau toate mirate la mine și au început să râdă și să pună tot felul de întrebări și să facă mișto de mine „Dar câți ani are?” „Vezi că azi-mâine se mută la tine” „Dacă mai stai cu el, poate te cere în căsătorie săptămâna viitoare” ...
    După aceea, am mai vorbit cu el de câteva ori pe messenger și prin sms-uri,  dar am evitat să mă mai întâlnesc cu el...  În plus, începusem să mă văd și cu „Eminescu” .
     Într-o zi a insistat să ne vedem și am făcut o fază destul de urâtă... I-am zis să ne vedem la 14.30 într-un loc, dar în același timp îmi chemasem și „actualul prieten” ...  Când m-am apropiat de acel loc, i-am văzut pe amândoi , la distanțe mici.. Eminescu era mai în față, A. era un pic mai în spate. A. s-a luminat la față când m-a văzut și a dat să vină spre mine , dar chiar atunci m-am dus la Eminescu și l-am pupat. Lui A. i-a căzut fața , eu i-am zâmbit meschin și am plecat de mânuță cu Eminescu.
     La 2 minute după faza asta am primit și un mesaj „Nu credeam că ești așa” ...  Am evitat să îi răspund.  Am vorbit într-o seară cu el pe messenger și i-am zis că nu mi s-a părut ok  să se grăbească așa, să îmi facă mie planuri și l-am întrebat când avea de gând să mă ceară de nevastă...
     După câteva luni a început să își pună poze penibile pe hi5 – ‚personajul’ principat fiind limba lui cu piercing...  După scurt timp a început să își pună și poze cu o domnișoară... Erau ei 2 în ipostaze care nu trebuiau postate neapărat pe internet , în ipostaze vulgare , dar și poze în care  „dormeau” sau erau călare unu’ peste celălalt.
     După vreun an l-am văzut din nou , în clubul în care mergeam în fiecare weekend... era pe bar, dansa lasciv... era animator . M-a bufnit râsul când l-am văzut, avea niște pantaloni de piele, o vestă , papion și ochelari de soare.. Mișcările lui nu erau deloc „hot” și nici nu i se prea potrivea rolul ăsta.. M-a văzut dar nu s-a băgat în seamă cu mine... probabil considera că ‚s-a ajuns’ , ca să mai vorbească cu o simplă fată ca mine.

     Dacă vă plac poveștile mele de ‚dragoste’ și dacă îmi mai permite Ana, o să mai revin cu câteva... tocmai mi-am amintit de un alt ‚gagic’ de-al meu :))"


     Da, Igu, normal ca-ti dau voie sa mai scrii pe blogul meu, stii ca-mi face placere. Dar in sezonul 2 :).


                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...