marți, 7 februarie 2012

Haul + swatch: ojele lunii ianuarie


     Va intrebasem saptamana trecuta pe FB daca vreti sa fac o postare cu ojele lunii ianuarie. Ati fost de acord, mi-ati cerut si swatch, asa ca iata postarea. Imi cer scuze ca a durat atat si am doua scuze: in ultimele zile m-am simtit cand bine, cand rau (mai mult rau) si, in plus, am avut de swatch-uit si pozat 16 oje (nu 13, socotisem gresit), asa ca a durat ceva.
     Despre oje pe scurt: majoritatea sunt Catrice si Essence, insa o sa vedeti o oja crackle P2 si un Opi albastru. Ah, si un base coat Essence, care-mi place tare mult. Preturile au variat de la 1.25 euro la maxim 3 euro. Pretul lui Opi nu-l mai stiu, parca era la reducere, chiar nu am idee. 

     
     Toate, cu exceptia lui Opi si cele magnetice de la Essence, rezista cam 4-5 zile pe unghii, se aplica frumos, se ususca repede si se curata usor.
     Doua dintre ele le-ati vazut deja in alte postari si va promit ca o sa fac NOTD-uri cu fiecare dintre ele, in diverse combinatii.
     Pentru fiecare swatch, am procedat astfel: am aplicat un strat base coat Essence, doua straturi de oja si un strat top coat Essence. Enjoy the pictures. Nu uitati, click pe poze pentru marire.



      Catrice - 470 Snow Motion!
P2 pearl crakcling top coat - 030 Red Volcano
Essence colour&go - 72 Time for romance
NOTD-ul il gasiti aici
Essence cracking top coat - 03 Crack me! Blue
Essence twins glitter topper - 06 Edward
Glitterul mi l-a cumparat hubby, crezand ca e oja. Dar gestul conteaza, nu? :)
Essence twins glitter topper - 08 Troy
Cumparat tot de hubby :D
OPI "Suzi says feng shui"
Numai feng shui nu ma simt cand aplic oja asta. Da, stiu arata bine, dar aplicata in vreo trei straturi. Plus ca se "cojeste" foarte repede si e si scumpa, luata la pret intreg. Cred ca va ramane singura oja OPI din colectia mea.
Catrice - 600 "After Eight"
Catrice - 660 "I'm a star"
Catrice - 580 "Blues Brither Vol II"
Essence magnetics - 02 "Hex hex!"
I-am facut review aici, impreuna cu urmatorele doua.
Ca oja magnetica nu a fost buna, din cauza magnetului, insa nu-mi place nici ca oja normala. Lasa "dare" la aplicare, nu rezista cine stie ce pe unghii si, in plus, parca e prea "sclipitoare" pentru mine.
Essence magnetics - 04 "Mystic wish!"
Essence magnetics - 03 "Magic wand!"
Culoarea acestei oje imi place, are ceva "romantic"...
Essence colour&go - 79 "Viva la green"



 Catrice - 440 "I wear my sunglasses at night"
NOTD-ul il gasiti aici

  Essence colour&go - 77 "In style"


      Sper ca v-a placut postarea aceasta.


                Va pup si fiti frumoase










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...