duminică, 19 februarie 2012

Castigatoare Giveaway Valentine's Day si Dragobete - INCHIS

     Buna, fetelor.
     Am ajuns cu bine in Romania (in caz ca va intrebati) :). Imi cer scuze ca postez atat de tarziu castigatoarea GA-ului, dar sunt convinsa ca ma intelegeti. Nu am uitat de intrebarile pe care mi le-ati pus, promit sa fac maine o postare speciala unde veti gasi raspunsuri la toate intrebarile pe care mi le-ati pus... la ambele GA-uri :).
     Iar acum, sa anunt castigatoarea. Random.org a ales:




     Numarul 182 - Adriana Nica. Felicitari Adriana, te voi contacta prin email pentru a-mi da datele tale de contact.

    
    
     Restul fetelor, nu fiti suparate. Voi mai organiza GA-uri atat pe blog, cat si pe Facebook.

     Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...