miercuri, 1 februarie 2012

NOTD - Midnight sparklin' sky


     Va spuneam, nu demult, ca in luna ianuarie mi-am achizitionat destul de multe oje si va promisesem ca o sa fac postari cu fiecare dintre ele. Astazi vreau sa va arat un lac de unghii de care m-am indragostit pe loc.
     Oja se numeste “I wear my sunglasses at night”, este cumparata de la Catrice si face parte dintr-o colectie care va fi scoasa de pe piata in cateva zile (sau saptamani, nu stiu foarte sigur). Asa ca ma consider norocoasa ca am reusit sa o prind :D. 



     Lacul de unghii este de culoare gri foarte inchis si, initial, mi s-a parut ca are in el particule stralucitoare rosii. De vina au fost neoanele din magazin, pentru ca atunci cand am privit oja la lumina naturala, mi-am dat seama ca de fapt contine particule mov si turquoise / albastrui / verzui (depinde cum bate lumina).
     Desi pare destul de groasa, trebuie aplicata in doua straturi pentru a obtine o culoare frumoasa pe unghii. Se usuca destul de repede, cam in 10-15 minute si rezista pe unghii aproximativ 4-5 zile, in conditiile in care spal vase, fac curat, gatesc etc…
     Fara sa mai palavragesc, va las cu pozele. Sper sa va placa si voua oja la fel de mult cum mi-a placut mie. 















                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...