joi, 21 noiembrie 2013

Tatuarea sprancenelor fir cu fir - experienta proprie la Salonul Elis

     “Nu vreau sa-ti fac sprancene frumoase. Vreau sa-ti fac sprancene frumoase PENTRU TINE”. Acestea au fost printre primele cuvinte pe care mi le-a spus Elis Teodorescu, dupa ce m-a asezat confortabil in scaunul “pentru pensat”. Eram cat se poate de emotionata, insa m-au linistit vocea ei calda, cuvintele rostite cu repeziciune si ochii ce-mi studiau non-stop chipul si sprancenele.
     Asa a inceput vizita mea la Salonul Elis unde, de curand, mi-am tatuat sprancenele fir cu fir. Va invit sa cititi in continuare articolul pentru a afla cum a decurs experienta mea.




     Munca se face in echipa la salon, caci de sprancenele clientelor se ocupa Elis si sotul ei, Gelu. Ambii sunt pasionati de ceea ce fac, te intampina cu zambete si caldura ca si cum le-ai trece pragul si fac tot posibilul pentru a te simti cat mai bine in timpul petrecut acolo.
     Prima data am intrat pe mainile lui Elis. Mi-a studiat sprancenele, mi-a explicat cum vrea sa le penseze si de ce: nu trebuie respectata o linie anume (cea pe care o stim majoritatea, mai exact), ci sprancenele trebuie sa fie pensate in functie de forma fetei, de ochi, nas, pometi.
     Dupa aceste explicatii, Elis mi-a pensat sprancenele, apoi a trecut la stabilirea formei pentru tatuare. Si nu este un proces atat de simplu pe cat ati crede: am facut ceva abdomene cat m-a pus Elis sa ma ridic pentru ca ea sa-mi priveasca fata in oglinda si sa-si dea seama exact cum trebuie sa arate sprancenele. A desenat cu un creion si a sters pana a ajuns la forma dorita de ea si pe marginea careia am discutat. Intr-un final, am ajuns la un “compromis”, daca-mi este permis sa-l denumesc asa si, dupa ce a marcat linia sprancenei cu o carioca si am ales culoarea sprancenelor – doua tonuri calde de maro, m-a “predat” lui Gelu.
     Trebuie neaparat sa mentionez ca forma sprancenelor a fost aleasa milimetric, rigla nelipsind din mana lui Elis in tot acest timp. 






     Aici incepe partea a doua a procesului, si anume tatuarea in sine. Pentru inceput, Gelu a marcat prin tatuare linia sprancenei (acele puncte mici pe care le-ati vazut in poza de pe Fb), apoi a aplicat o crema cu rol anestezic pe care a trebuit sa o tin 15 minute.

     Dupa ce s-au scurs cele 15 minute, a inceput distractia. In prima jumatate de ora – give or take – am simtit doar vibratiile aparatului, nici urma de durere. Disconfortul a inceput sa apara pe masura ce a pierit efectul cremei anestezice si, treptat, s-a transformat in durere. Recunosc, mi-au dat lacrimile si-am strans pumnul de cateva ori, insa numai atunci cand Gelu trebuia sa tatueze fie pe os, fie aproape de radacina nasului: cele mai sensibile puncte. Insa depinde mult si de rezistenta fiecaruia la durere, la mine e cam scazuta :D. Oricum, stiti vorba aceea: “baba sufera la frumusete”. 











     Gelu m-a atentionat de la inceput ca, in clipa in care ma doare, sa ridic frumos un degetel, fara a ma misca vreun pic. De asemenea, a desigilat acul steril in fata mea si mi-a spus fiecare pas pe care l-a facut pe tot parcursul procedeului. Din cand in cand, a mai aplicat crema anestezica pentru a diminua durerea in locurile sensibile. 


     La finalul tatuarii, Gelu mi-a oferit cateva sfaturi esentiale:
  • timp de trei saptamani sa evit solarul, plaja si sauna;
  • pe aceeasi perioada sa aplic pe sprancene, de 5-6 ori pe zi, fie Bepanthen, fie vaselina transparenta medicinala – din aceasta am si eu acasa si e tare buna;
  • sa nu ma scarpin cand vor aparea mancarimile.


     Cum m-am simtit dupa tatuare:
  • zona sprancenelor a fost umflata timp de 2-3 zile, iar sensibilitatea a persistat tot atat de mult;
  • senzatia de mancarime a aparut dupa circa o saptamana, m-a tinut vreo 2-3 zile si nu a fost prwa puternica.

Fotografii realizate inainte si dupa tatuare. Click pe poze pentru marire, va rog.







     





 






     







     Va spun cu mana pe inima ca tatuarea sprancenelor mi-a usurat viata. Machiajul dureaza cu vreo 20 de minute mai putin, nu mai stau sa caut mereu kit-ul pentru sprancene si nu mai este nevoie sa le bibilesc pana adorm. De asemenea, imi este mult mai usor sa le pensez, pentru ca am deja o forma, iar daca ciuntesc o spranceana din greseala nu imi fac griji pentru ca nu o sa se vada. Sprancenele au o forma mult mai frumoasa si arata natural, imi incadreaza mai bine fata, imi indulcesc trasaturile si ma simt mai... frumoasa cu ele. Sau, cum a spus Gelu – si-i dau dreptate, am devenit narcisista de cand am plecat de la Salonul Elis.

     Salonul Elis se afla pe Str. Vasile Lascar Nr. 187, in Bucuresti. Site-ul salonului il gasiti AICI, iar pagina de Fb AICI.
     O astfel de procedura se realizeaza cu pigmenti naturali, costa 590 de lei, retusul este 180 de lei (daca am retinut bine), iar eu spun cu mana pe inima ca se merita investita. Pentru ca da, eu consider ca este o investitie facuta in imaginea voastra.


     Aceasta a fost experienta mea la Salonul Elis. Astept pareri din partea voastra. 


      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  
 
 
          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...