joi, 7 noiembrie 2013

Cum m-am distrat la From Mona With Gloss 3 Years Anniversary Party

     Hello, ladies.

     In ultima vreme cercul meu de prietene si cunostinte s-a marit considerabil, iar cele mai multe dintre fete sunt, cum altfel, bloggerite. Printre ele se numara si Mona, care detine From Mona with Gloss, si pe care o cunoasteti toate, sunt sigura de asta.
     Prima intalnire cu Mona ar fi trebuit sa fie intr-o sambata, la Cosmetics Hair Beauty 2013, eu numarandu-ma printre norocoasele care aveau sansa de a participa la seminarul organizat de ea. Din pacate, neatentia m-a costat scump: nu am cascat bine ochii atunci cand a anuntat castigatoarele si, crezand ca nu voi participa, programasem pentru acea sambata cateva fete la machiaj. Am aflat prea tarziu ca puteam merge la seminarul ei si-mi era imposibil sa anulez programarile, asa ca n-am putut decat sa oftez de ciuda si sa sper ca voi avea avea ocazia cat mai curand posibil de a o intalni.
     N-am avut mult de asteptat caci, pe 11 octombrie, Mona a organizat o petrecere mare si frumoasa. Cum pentru ce? Draga noastra bloggerita a implinit trei ani de cand ne incanta cu articolele ei si a vrut sa serbeze acest moment in stil mare.
     Am ranjit ca un copil fericit cand am aflat ca voi merge la party si, desi scriu cu o mica intarziere, va invit sa vedeti cum a decurs evenimentul.



     Intai si intai va spun ca am intarziat. Nu alea 15 minute academice, nici macar 30 de minute, ci o ora intreaga. Am o scuza: de la serviciu m-am dus direct acasa cu gandul sa ma aranjez, insa mi-am calculat prost timpul si... s-a vazut rezultatul. N-ar fi fost o problema prea grava daca nu m-ar fi asteptat saraca Rosemerta la Unirii, caci stabiliseram sa mergem impreuna.
     In sfarsit, ajungem la Finish Cocktail&Club, care era plin ochi – venisera peste 150 de persoane, iar petrecerea era in toi. Cum era de asteptat, am ratat nu doar pozele la panou si cocktail-ul de bun-venit, ci si speech-ul Monei (unul cu mici emotii, dupa cum marturiseste chiar ea) si prima runda de tombole.
Ne-am amestecat prin multime si, ocazie cu care am cunoscut / reintalnit multe bloggerite dragi, precum Andreea, Federova, Alina, Diana, Jully, Iuliana, Cristina, Stella, Maria si Anne (sa ma ierte fetele pe care am uitat sa le mentionez). Cu o parte din fete am apucat sa fac poze, cu altele nu, si tare rau imi pare.








     Sa vedem cum s-a derulat seara. Show-ul de coafura a inceput imediat dupa discursul de bun-venit si a fost oferit de Remington, care a avut propriul beauty corner la petrecere. Iar cine a dorit a avut ocazia sa fie testeze noile produse din gama Silk, mai exact: ondulatorul conic, ondulatorul eliptic, the Ultimate Styler sau placa pentru intins parul / realizat bucle. 









     Show-ul a continuat cu o demonstratie de machiaj oferit de un makeup artist MAC, care a creat un look de seara dramatic, cat se poate de potrivit cu evenimentul. Momentul a fost imortalizat de catre Antena 1 si, random fact, domnisoara care a realizat interviul imi este prietena din clasa intai. Ce mica e lumea, nu?













   Ultimul show a fost tot unul de coafura, insa de aceasta data oferit de expertii de la Londra 17. Modelele au avut parte de coafuri spectaculoase, unde volumul, buclele si impletiturile au “facut legea”.












     Tombolele au fost trei la numar, prima dupa show-ul oferit de Remington, a doua dupa cel MAC, iar a treia dupa spectacolul oferit de Londra 17. Premiile au fost oferite de Pink Box - 5 cutii roz, mai exact, Flormar si Lush - fiecare punand la bataie cate trei premii, Orly Romania a daruit trei premi a cate un pachet cu oje fiecare si Keiko Slim Spa - 3 vouchere in valoare de 300 de lei fiecare. De asemenea, Beautik Haute Parfumerie a oferit cateva plicuri cu surprize parfumate, Moroccanoil a pus la bataie genti de plaja cu produse mini, Club Kangoo by Diana Stirbu a daruit un abonament cu 8 sedinte, Oana Gorciu a daruit un tricou personalizat, iar Sephora a oferit produse in varianta mini si mostre de parfumuri si diverse produse. 

                            O mica parte dintre castigatoare.








     Apoi petrecerea a continuat pana tarziu in noapte. Din pacate, eu a trebuit sa-i spun pas, pentru ca eram extrem de obosita si abia mai puteam tine ochii deschisi. Sper, totusi, ca anul viitor sa fiu mai odihnita si sa petrec pana in zori alaturi de fete.

     Printre darurile primite de la Mona s-a aflat si o ciocolata Heidi, in forma de inimioara. Sa va mai spun ca a fost delicioasa?





     Ii multumesc din nou Monei pentru invitatie, ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa o cunosc si sa particip la un eveniment asa frumos si important pentru ea. Mai mult poze gasiti pe pagina de Facebook a Monei, aici si aici.











     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...