miercuri, 13 noiembrie 2013

NOTD: Absobloodylutley

     Hello, ladies.

     “When in doubt, wear red”, spunea Bill Blass. Pe acelasi principiu merg si eu, iar atunci cand nu stiu cum sa-mi fac manichiura apelez la o oja rosie. De cand a venit sezonul rece, prefer tonurile inchise de rosu, mi se par feminine, senzuale si potrivite pentru orice ocazie.
     Si oricat de mult imi plac mie modelele, astazi am sa va arat o manichiura simpla. Nu de alta, dar aceasta oja era prea frumoasa pentru a-i mai adauga ceva.






     Astazi va prezint o oja Golden Rose, din colectia Rich Color, cu numarul 30. Este un rosu sangeriu, exact cum imi place mie. Se aplica foarte usor si rapid, multumita pensulei late, se usuca in circa 5 minute si acopera unghia bine dintr-un singur strat. Eu am aplicat doua, pentru un rezultat perfect. Oja are un finish atat de lucios, incat nici nu mai este nevoie de top coat. De asemenea, rezista pe unghii circa 4-5 zile, pana incepe sa se “ciobeasca” - tot fara top-coat, trebuie mentionat.
     Oja o gasiti AICI, cu 7,5 lei :). 

     Va las cu pozele. Sper sa va placa si voua oja. 














For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...