marți, 26 noiembrie 2013

LOTD: Frosty pink (guest: Maya Makeup)

     Hello, ladies.

     De curand am petrecut o zi minunata alaturi de Maya Makeup. Am stat la cafele si barfe, am gatit impreuna, s-a imprietenit cu Yoshi si, printre picaturi, am reusit sa-i fac si un machiaj. Spre fericirea mea, Maria m-a lasat sa o fotografiez si si-a dat acceptul de a posta machiajul pe blogul meu.
     Si ca sa vedeti ca am facut o treaba buna, va spun ce mi-a declarat Maria: "desi ai folosit nuante pe care eu le detest, machiajul asta chiar imi place". Nu-i asa ca e un compliment frumos? :D






     In ultima vreme am dezvoltat o obsesie pentru Maybelline Color Tattoo "Pink Gold", este un roz-auriu superb si evidentiaza orice culoare de ochi. Evident, nu puteam sa-l las deoparte nici de aceasta data, mai ales ca se potriveste de minune cu ochii caprui ai Mariei. I-am facut review AICI, daca doriti sa aflati mai multe detalii si sa vedeti si alte culori din aceasta colectie.
     Pentru ochi am mai folosit ELF Eye Primer, paletele Sleek Showstoppers (review AICI), Vintage Romance (review AICI) si Respect (review AICI) - cate o nuanta, maxim doua din fiecare, eyeliner gel Essence, creion de ochi P2 (pe waterline) si rimel Golden Rose.
     Produsele folosite pentru fata sunt fond de ten Flormar Mat Touch, pudra pulbere NYX HD Studio Photogenic, bronzer din Sleek Face Form Light, blush Inglot si highlighter Catrice.
     Rujul este unul de la P2 - ales de catre Maria, iar sprancenele le-am conturat cu Sleek Brow Kit.

     Va las cu pozele si va invit sa vizitati si blogul Mariei.
















                                      Bonus pics (click pe poze pentru marire):












     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  


 
 
          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...