duminică, 24 martie 2013

Intalniri ratate - "Desert" de 5 minute



     Hello, ladies.


     A trecut aproximativ jumatate de an de cand n-am postat un articol din seria “Intalniri ratate”. Ultima oara va spuneam ca “Sezonul 1” va lua o pauza si, dupa cum ati observat si voi, a fost una destul de lunga. Voi fi sincera cu voi: sacul cu “intalniri ratate” mai are putin si atinge fundul. Adica, sa fim serioase, eu si Andra n-am avut parte doar de intalniri naspa :)). Plus ca nici voi n-ati fost destul de curajoase sa-mi trimiteti povestile voastre, desi mi-ar fi placut sa le citesc si sa le public, chiar si sub pseudonim, daca v-ati fi dorit asta.
     Nu spun ca astazi incepe “Sezonul 2”, pentru ca nu voi posta saptamanal. Insa daca primesc “material” sau am timp sa scriu cate o postare, voi mai publica cate un articol.


     Care momente credeti ca sunt cele mai penibile intr-o relatie? Pentru el, adica. Sa fie ca mananca precum un porc cand mergeti la restaurant? Sa fie ca adoarme pe canapeaua prietenei voastre cand mergeti in vizita la ea? (exemplele sunt random, pe cuvant). Pot continua asa la nesfarsit, insa am sa va dau un exemplu real: sa se milogeasca pentru o partida de sex. Din punctul meu de vedere, nimic nu este mai penibil si jenant decat un barbat care aproape te implora sa-i dai o “bucatica de desert”. Ei bine, eu am trecut prin asa ceva cu Mr Petarda.
     Sa trecem la poveste.


Poza e din 2008, nu m-am tuns si nu m-am vopsit :)



 
     Cand eram in tara si lucram, programul meu era cat se poate de haotic si extenuant. Asa ca, atunci cand aveam o seara libera si mi-o petreceam cu el, nu-mi doream decat sa ma relaxez. Acelasi plan aveam si pentru o seara de vineri, dupa ce avusesem o saptamana super incarcata. Stabilisem ca dupa serviciu sa ma duc la el, sa mancam ceva si sa ne uitam la un film romantic sau o comedie.
     Ajung la el, imi potolesc foamea, imi fac tabietul cu o tigara si un pahar de cola, dupa care ne asezam pe canapea si da drumul la film. Unul foarte “romantic” si amuzant: Saw :))). Am vociferat putin dar, pentru ca nu avea niciun alt film bun si n-aveam chef de “contre”, am lasat de la mine.
     Dam drumul la film, iau popcornul in brate si ma pregatesc moral sa fiu speriata si dezgustata de scenele horror din film. Nici nu trec 10 minute de cand dam drumul filmului, iar Mr. incepe sa ma pupe pe ici-pe colo si sa se “gudure” pe langa mine. Ma gandesc ca vrea doar putin alint, asa ca il pup de doua ori cu gandul ca o sa ma lase in pace. Dar soarta n-a vrut ca eu sa am o seara linistita.
     Tipul isi dorea tare mult “sa se dea in leagan” si a incercat cam tot ce era posibil pentru a ma convinge sa ma “joc” si eu. Daca la inceput doar ma pupa, n-a durat mult pana a inceput cu saruturile si pipaielile. I-am zis ca n-am chef si s-o lasam pe alta data, dar bate saua sa priceapa iapa. A devenit tot mai insistent si m-a intins pe canapea, incercand sa imi dea bluza jos. I-am tot spus sa-o lase balta, el tot insista, pana m-am enervat, am reusit sa-l dau la o parte (era ditai ursu’) si i-am zis clar si raspicat ca nu am chef si punct.
     Acum vine partea cea mai buna: rosu la fata, cu un zambet tamp, a scos perla pe gura. “Hai mai, iubi, doar putin” – “Cum adica doar putin?!” – “Please please, doar putin. Asa, de pofta. Numai un pic. Cinci minute, te rog eu mult, te rog”. Va jur ca nu mi-a venit sa cred, asa ca l-am intrebat: “Cum adica doar de pofta, cinci minute? Nu e ca si cum iei o bucata de prajitura de pofta sau vrei sa te joci pe laptop. WTF, ce-i aia sex de pofta?”. Raspunsul lui: “Pai… Stii tu… Doar cinci minutele mici, acolo, de pofta”. M-a bufnit un ras nervos, neputand sa cred cam cat de mult s-a injosit. I-am explicat ca se face de tot rahatul si ca e mai mult decat penibil sa se roage pentru o partida de sex, iar cel mai rau a fost ca el nu vedea nimic gresit in asta.
     Bineinteles, i-am spus ca n-are sens sa mai stau si am plecat acasa, iar pe drum le-am sunat pe fete si am lesinat de ras impreuna.


     Poate ca unele dintre voi vor considera aceasta poveste nepotrivita pentru a fi spusa pe un blog, mai ales de beauty. Dar nu mai suntem in sec. XIX, sexul nu mai este tabu si daca putem sa facem misto pe tema then why the hell not.
     Sper ca v-am distrat si v-am facut sa radeti in aceasta dupa-amiaza de duminica.

     Ah, era sa uit: daca aveti intalniri ratate si vreti sa le public (cu numele vostru real sau anonim, egal pentru mine), nu ezitati sa mi le trimiteti :)



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...