marți, 5 martie 2013

Giveaway de primavara (RO only) - INCHIS



     Hello, ladies.

     Au trecut cateva luni bune de cand n-am mai facut in giveaway si, pentru ca nu vreau sa credeti ca v-am uitat si nu va rasfat din cand in cand, m-am gandit ca e vremea sa va ofer ceva frumos.
     Puteti considera ca este cadou de 1 si 8 martie, sau ca Iepurasul de Paste va aduce ceva bun inainte de termen. Oricum ar fi, eu sper sa ca placa darul meu, pe care vi-l ofer cu mare drag.


Care este premiul:




-         Essence 146 That’s what I mint!;
-         Essence Twins Reloaded glitter topper 01 Bella;
-         Essence special effect topper 16 Cool Breeze
-         Catrice 360 Raspberry Fields Forever;
-         Catrice 875 It’s all I can Blue;
-         P2 glitter top coat 030 Let’s Dance!



Care sunt regulile:

-         sa dati LIKE paginii mele de Facebook;
-         sa ma urmariti prin GFC;
-         sa ma urmariti prin email - Follow me by email; ATENTIE - va rog sa confirmati acest lucru dupa ce veti primi mail-ul de rigoare;
-         sa dati share acestei postari si sa-mi lasati in formular link-ul share-ului - ATENTIE, share-ul trebuie sa fie public, ca sa-l pot vedea si eu;
-         sa-mi spuneti de ce imi urmariti blogul; as aprecia daca nu mi-ati raspunde cu “faci machiaje frumoase” sau “imi plac manichiurile”, sunt raspunsuri standard lasate de obicei de “vanatoarele de premii”, iar eu astept de la voi ceva elaborat si personal;
-         sa-mi spuneti daca ati incercat vreodata sa reproduceti vreun machiaj sau vreo manichiura de-a mea si daca da, care a fost modelul de inspiratie; daca aveti si poze, cu atat mai bine, mi le puteti trimite pe ana.s_beautyblog@yahoo.com;
-         sa-mi lasati adresa voastra de email ca sa va pot contacta in caz ca ati castigat;


Disclaimer:

-         La acest GA pot participa doar persoanele care locuiesc in Romania sau au o adresa valabila in Ro;
-         Persoanele inscrise de pe acelasi IP sau care au conturi duble vor fi descalificate. De asemenea, nu accept inscrieri de la barbati;
-         Nerespectarea oricarei reguli atrage dupa sine descalificarea;
-         Castigatoarea are 48 de ore la dispozitie pentru a ma contacta, altfel voi alege pe altcineva;
-         Imi rezerv 72 de ore pentru a anunta castigatoarea.


     Giveaway-ul incepe astazi, 5 martie, si se incheie pe 19 martie, la ora 23:59.
     Castigatoarea va fi extrasa cu ajutorul random.org.


    BAFTA TUTUROR.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...