joi, 7 martie 2013

NOTD - Chocolaterie



     Hello, ladies.

     Everytime I did an ombre manicure, I used two colors on each nail. But this time I wanted to try something new and that is a “clasic” ombre, how I like to say. This model is really simple and I’m sure most of you will prefer it instead of THIS ONE.

     De cate ori am facut o manichiura ombre, am folosit cate doua culori pe aceeasi unghie. Insa de aceasta data am vrut sa incerc ceva nou, mai exact un ombre “clasic”, asa cum imi place sa-i spun. Acest model este extrem de simplu si cu siguranta multe dintre voi il vor prefera in locul celuilalt ombre, cum ar fi ACESTA.






     Chocolate inspired me for this manicure. Bitter, sweet, white, brown, with hazelnuts, grapes or hot pepper, we all love chocolate. It’s our little sin which we enjoy ‘till the last piece of it. So why not wear chocolate on our nails, with a little sparkle?
     I don’t know what you think, but I like them.

     Ciocolata este cea care m-a inspirat pentru aceasta manichiura. Amaruie, dulce, alba, maronie, cu nuci, struguri sau ardei iute, tuturora ne place ciocolata. Este micul nostru pacat pe care-l savuram pana la ultima bucatica. Asa ca de ce nu avem si unghii ciocolatii, cu un strop de sclipici pe ele?

     The holo glitter was hard to photograph, because there was no sun in that day, and the artificial light wasn’t so good. That’s why I took so many pictures, hoping that somehow I will be able to show you how beautiful this holographic top coat is. Unfortunately, I simply couldn’t capture it’s true beauty, but I hope you’ll be able to imagine how pretty it really is. 
     I hope you'll like them as much as I do. 

     Sclipiciul holografic a fost foarte greu de surprins in poze, pentru ca n-am avut parte de soare in ziua respectiva, iar lumina artificiala n-a fost nici ea prea buna. Tocmai de aceea am facut atatea poze, sperand ca voi putea sa va arat cat este de frumos top coat-ul holo. N-am reusit, din pacate, sa-i fotografiez adevarata frumusete, dar sper ca va veti face macar o idee cat de cat despre el.

     Nu stiu cat de reusite vi se par voua, insa mie imi plac.

     Enjoy the pictures. 



































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...