joi, 11 septembrie 2014

Swatch and review: Masca de par Oyster

     Hello, ladies.

     Produsele Oyster sunt destul de laudate prin blogosfera si, cum era de asteptat, le-am trecut si eu pe wishlist sperand sa le pot testa intr-o zi. 
     Ocazia a venit in urma cu cateva luni, cand elevina.ro m-a contactat si mi-a propus sa testez cateva produse. Unul dintre acestea este si o masca de par de la Oyster, care se lauda ca poate consolida structura parului.
     Eu am testat masca, iar acum va vorbesc si voua despre ea. 





     Ce spun ei:

"Reprezentand al treilea pas in recuperarea si reconstructia parului, aceasta masca are o actiune ce consolideaza structura parului, inchizand cuticula. In acest mod parul arata mai gros si stralucitor.

Cheratina, principalul constituent ce intra in structura parului, ofera parului deteriorate si fragil o noua vigoare, efectuand o recuperare in structura parului. Mixul Ayurveda, un complex ce provine din traditia bunastarii Indiene cu Susan, Ulei de Masline, Henna, Bacopa monnieri si Melia Azadirachta restaureaza si ofera energie.

Pentru: Barbati
Pentru: Femei
Tip produs: Masca
Greutate (grame): 200"




     Ce spun eu:

Informatii generale:

- ambalajul este din plastic si trebuie sa-l "storci" pentru a scoate produs din el;
- masca are o textura untoasa si un miros relativ puternic si cam masculin, pentru gusturile mele
- recipientul are 200 ml si o valabilitate de 12 luni;
- pret: 42 lei.







     PRO's:

- masca se aplica si se clateste usor, iar parul ramane destul de moale, cat timp este ud;
- dupa uscare, parul este stralucitor si are un volum aproape dublu.






     CON's:

- recipientul primeste o mare bila neagra din partea mea, pentru ca e foarte greu de folosit; dupa doua-trei utilizari, trebuie sa storci cu putere tubul pentru scoate ceva din el, iar un sfert din produs oricum ramane nefolosit, ca sa ajungi la el ar trebui sa tai tubul.
- masca se lauda ca ajuta la reconstructia si repararea parului, insa eu n-am observat nici o diferenta cat am folosit-o;
-de asemenea, dupa uscare parul este destul de aspru si greu de descurcat, mai ales daca este ondulat sau cret;
- nicaieri pe ambalaj nu am gasit cum trebuie aplicata masca si cat timp trebuie tinuta.


Ingredinte;




    In concluzie, produsul nu m-a incantat si nu cred ca-si merita banii. Poate ca alte produse Oyster sunt bune si-si fac treaba bine, insa eu nu voi mai incerca altele de la acest brand. De obicei, daca un produs ma dezamageste, cu greu ma las convinsa sa testez altele ce poarta acelasi nume.

    Voi ati incercat vreun produs Oyster pana acum? Cum vi s-a parut?


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...