duminică, 20 iulie 2014

The Alphabet Nail Challenge - L for... Love, letters and lace

     Hello, ladies.

     Fie ca de vina sunt oboseala, lipsa de chef sau o stare de spirit proasta, mi s-a intamplat de multe ori sa dau gres cu o manichiura sau un machiaj. Insa niciodata ca ieri, cand am incercat cinci modele diferite de manichiura pentru aceasta provocare. La un moment dat mi-a sarit tandara rau si am lasat-o balta, sperand ca astazi lucrurile sa mearga ceva mai bine.
     Spre norocul meu, modelul mi-a iesit astazi, desi nu sunt pe deplin multumita de rezultat. Dar macar am avut ce poza si va arata.






     Ojele folosite pentru aceasta manichiura sunt "Orango Bloom" si "Keep Pool" de la Catrice. Sunt doua lacuri de unghii neon, cu finish metalic si care acopera unghia complet dintr-un singur strat. Pensula este lata si taiata in forma de semiluna, insa trebuie sa mentionez ca la "Orango Bloom" au dat-o in bara: e taiata stramb, iar perii n-au aceeasi lungime, astfel ca necesita ceva mai multa atentie atunci cand aplicati oja. Alte doua lucruri care nu-mi plac: este cam "streaky" si se usuca foarte greu. Dupa 10 minute este uscat doar stratul superficial de oja de deasupra, insa daca vreti sa stampilati sau sa aplicati ceva pe unghie trebuie sa asteptati cel putin jumatate de ora. Eu am pus baza manichiurii de seara si am asteptat o ora inainte sa ma culc, iar cand m-am trezit aveam urme de perna pe unghii, dupa cum se vede si in poze.
     Partea buna este ca nuantele sunt vibrante, acopera dintr-un singur strat si pot fi folosite atat pentru o manichiura gradient, cat si pentru a stampila diverse modele pe unghii.

     Vestea foarte buna este ca produsele si, implicit, ojele Catrice, se gasesc de ceva vreme si in Romania. Colectia permanenta numara 57 de oje, printre care si cele doua prezentate de mine si, pe langa aceasta, mai este disponibila si editia limitata "Crushed Crystals" (pe care trebuia sa o prezint vineri, insa din anumite motive a trebuit sa aman postarea pentru luni). Ojele din colectia permanenta costa aproximativ 13 lei, iar cele "Crushed Crystals" circa 15 lei.

Sursa foto


     Produsele Catrice pot fi gasite, momentan, doar intr-un numar limitat de locatii:

-           Arypelly (Bucuresti, Piata Domenii, Complex Geordan)
-          Group Hara (Hateg, Hunedoara)
-          Intreprinderea Individuala Oprut Dorin Petru (Brad, Hunedoara)
-          Giulibobo (Alexandria, Comlex Central Comercial Winmarkt)
 
     De asemenea, se mai gasesc si online, pe www.1001cosmetice.ro


      Sper. totusi, sa va placa manichiura mea si va invit sa treceti si pe la colegele mele pentru a vedea manichiurile lor:

  1. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  2. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro
  3. Andra Kat - http://andrakat.wordpress.com
  4. Andreea - www.dittanail.blogspot.ro
  5. Rita - http://addictedofbutterflies.wordpress.com
  6. Ella - http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro
  7. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  8. Romina - http://sparkleandlove.wordpress.com















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...