sâmbătă, 12 iulie 2014

Swatch and review: Rimmel Apocalips - 303 Apocaliptic

     Hello, ladies.

     Sper sa-mi dati dreptate cand spun ca s-a format o mica isterie cu privire la Rimmel Apocalips. Tin minte ca prima data cand am auzit despre ele a fost acum mai bine de un an, cand inca nu ma intorsesem in Romania si, acolo unde stateam, nu aveam produse Rimmel. Culmea, desi imi doream destul de mult un Apocalips, nici cand am revenit in tara nu m-am grabit sa iau unul. Am tot avut alte prioritati si-am tot amanat sa-mi iau unul, pana cand am zis ca nu se mai poate asa si trebuie sa am si eu un unul.
     De curand am intrat in posesia unui Apocalips, l-am testat, iar astazi vreau sa va vorbesc despre el.






     Nuanta aleasa de mine este "303 Apocaliptic", un fuchsia intens, fix pe gustul meu si care ma defineste perfect. M-am indragostit de produs inca de la prima aplicare si, va spun sincer, toate laudele citite despre el sunt adevarate.


     Ce spun ei:

* Un gloss cremos ce nu usuca buzele;
* O culoare intensa si bogata ca a unui ruj, urmat de o stralucire satinata;
* O formula inovatoare ambalata in pigmenti de culoare pura;
* Veti obtine confort, stralucire si nuanta incredibila de durata;
* Nu se usuca si nu se lipeste;
* Aluneca frumos si uniform pe buze si ofera hidratare in acelasi timp.






     Ce spun eu:

     Informatii generale:

- ambalajul este cel putin interesant: partea inferioara este transparenta, pentru a vedea culoarea gloss-ului, apoi "urca" in degrade spre negru, iar varful capacului are forma de... diamant, as spune eu; scrisul argintiu ii da o nota chic;
-  "Apocaliptic" este un gloss fuchsia ce bate usor spre rosu si are subton albastru;
- cantitatea este de 5.5 ml, iar produsul expira la 24 de luni de la deschidere


     PRO's:

-  produsul este o combinatie intre ruj si gloss: are o consistenta foarte cremoasa, aproape lichida, si este neasteptat de pigmentat;
- se aplica usor si uniform, iar buretelul efectiv aluneca pe buze in timpul aplicarii, asa cum spune si descrierea produsului;
- are un finish glossy, nu usuca deloc buzele ci, din contra, pot spune ca le ofera o oarecare hidratare; 
- nu e lipicios si rezista pe buze circa 4-5 ore;
- buretelul este moale, pufos si are o forma inovatoare, din punctul meu de vedere: are forma unei lingurite, iar in acel "caus" se aduna suficient produs cat sa aplicati produsul pe buze din fix doua miscari;










     CON's:

- ce nu imi place la el este rezistenta la transfer: daca nu il lasi vreo jumatate de ora sa se usuce, se va transfera pe tacamuri, pahare, tigari etc.;
- nu-mi place nici mirosul gloss-ului; nu se simte cand il purtati pe buze, insa nu va recomand sa-l mirositi nici macar din curiozitate. 


     Swatch:





     Concluzii:

     Este unul dintre cele mai bune gloss-uri pe care le am si planuiesc sa-mi iau si alte nuante. Nu e lipicios, are pigmentatie intensa, e cremos si nu usuca buzele. Desi are doua bile negre din cauza rezistentei si a mirosului, consider ca merita cumparat. Si daca tot suntem aici, va spun ca il gasiti pe ProduseCosmetice, AICI, la 29 de lei.


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase
* Un gloss cremos ce nu usuca buzele;
* O culoare intensa si bogata ca a unui ruj, urmat de o stralucire satinata;
* O formula inovatoare ambalata in pigmenti de culoare pura;
* Veti obtine confort, stralucire si nuanta incredibila de durata;
* Nu se usuca si nu se lipeste;
* Aluneca frumos si uniform pe buze si ofera hidratare in acelasi timp.


Gramaj:
5.5 ml
Valabilitate:
24 luni de la deschidere
Made in:
England
Producator:
Rimmel - See more at: http://www.produsecosmetice.ro/gloss_rimmel_apocalips_lip_lacquer_-_303_apocaliptic-r7347.html#sthash.PV6qyGP6.dpuf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...