miercuri, 11 decembrie 2013

Swatch & Review - Fondul de ten Max Factor Whipped Creme

     Hello, ladies.

     In fiecare sezon am cel putin o revelatie in materie de produse cosmetice, fie ca este vorba despre un fond de ten, o pudra, un rimel, o crema de fata sau un demachiant. Testez multe produse, pe unele vi le arat in treacat pe Facebook, despre altele va vorbesc pe blog, iar unele raman ascunse de ochii vostri, chiar daca va spun ca le voi face review. Ma razgandesc pentru ca nu ma impresioneaza si pentru ca nu au nimic interesant pentru a ajunge in “fata” voastra. Insa cele care-mi plac, cele care-mi “vorbesc” ajung intotdeauna pe blog, mai devreme sau mai tarziu.
     Unul dintre produsele care mi-a “soptit” din prima cuvinte de amor si, totodata, revelatia mea in acest sezon rece este Max Factor Whipped Creme.







     Asa cum ii spune si numele, noul fond de ten Max Factor are o textura spumoasa, de... frisca. Am mai testat un produs similar in trecut si n-am fost multumita de rezultat, asa ca am fost tare curioasa sa vad ce poate face Whipped Creme-ul.
     Sa incepem cu o intrebare cat se poate de simpla: ce va doriti cel mai mult de la un fond de ten? Acoperire, rezistenta sau naturalete? Sunt sincera si va spun ca eu mi le doresc pe toate trei, insa degeaba le am pe primele doua daca cei din jur isi dau seama cu usurinta ca port fond de ten. Drept urmare, acesta a fost primul lucru care m-a impresionat la Max Factor Whipped Creme: abia iti poti da seama ca este aplicat pe ten.





     Dupa cum va spuneam, fondul de ten are o textura spumoasa, aerata, usoara si fina. Se aplica usor si nu trebuie insistat prea mult pentru a-l intinde si estompa. Puterea de acoperire este medie spre maricica, in functie de cate straturile in care aplicati fondul de ten. Cel mai mult l-am aplicat in trei straturi, iar efectul a fost tot unul natural.

     Eu am nuanta 50 Natural, are subton roz si se imbina perfect cu nuanta tenului meu. Fondul de ten se gaseste in sase variante de nuante, insa pe e-cosmetic.ro gasiti momentan doar cinci: 47 Blushing Beige, 50 Natural, 65 Rose Beige, 75 Golden, 77 Honey.







     Produsul primeste nota mare si la capitolul rezistenta. L-am purtat cu mandrie pe ten circa 9 ore la o petrecere si poate ar fi avut o “durata de viata” mai lunga daca nu as fi fost imbratisata si pupata pe obraji mai mult decat permite legea :)).







     Ca o concluzie:

     Max Factor Whipped Creme are finish semi-mat, catifelat si ofera tenului luminozitate si prospetime. Mi se pare un fond de ten potrivit pentru orice sezon, tinand cont ca arata extrem de natural si este usor.
     Il vad purtat mai degraba de catre doamne si domnisoare cu tenul fie mixt (normal-uscat), fie uscat si/sau deshidratat (dupa ce au fost aplicate, in prealabil, produse de ingrijire specifice fiecarui tip de ten – este foarte important sa faceti asta atat inainte de a aplica fondul de ten, cat si cand va demachiati). Se “imbina” perfect si cu alte produse crema, precum corector, blush sau iluminator si isi pastreaza naturaletea chiar si dupa ce aplicati pudra pentru a-l fixa.

     Pretul mi se pare foarte bun pentru ce stie sa faca – aproximativ 50 de lei si, daca doriti sa-l cumparati la oferta, sa stiti ca-l gasiti pe e-cosmetic la 44 de lei.


                                     Cum arata aplicat pe ten








     Termen de valabilitate: 12 luni

     Ingrediente:

  



     Daca ar fi sa va recomand o pudra pentru el, aceasta ar fi Max Factor Creme Puff. Prima data am auzit despre ea de la Federova si Anca (thank you, ladies), am trecut-o imediat pe wishlist, insa n-am apucat s-o cumpar pentru ca am gasit-o intr-unul din goodie bag-urile primite sambata la intalnirea oficiala a bloggeritelor de beauty din Bucuresti (urmeaza o postare detaliata despre acest eveniment). 

Sursa foto


     Revenind la pudra Max Factor Creme Puff... Nu va pot oferi mai multe detalii acum pentru ca planuiesc sa-i fac si ei un review, insa va pot spune atat: imi mentine tenul mat ore intregi si are aspect foarte natural. Am inteles ca in magazine se gaseste la un pret intre 30 si 40 de lei, insa pe e-cosmetic o gasiti la 26,50 lei. Ziceti voi ca nu-i afacere?


     Acum ca ati citit review-ul, astept sa-mi spuneti parerea voastra. L-ati testat deja sau va tenteaza sa-l incercati? Daca deja l-ati folosit, ce impresie v-a lasat?

      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  


 
          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...