miercuri, 4 decembrie 2013

Giveaway by Ana's Beauty Blog & Beauty In The Bottle: Cheerful X-Mas Globes

     Hello, ladies.

     Anul acesta n-am excelat deloc la capitolul giveaway-uri, insa planuiesc sa-mi iau revansa in aceasta iarna. Pentru ca decembrie este luna cadourilor, am de gand sa va rasfat cat pot de mult si de bine. Asadar, astazi dau startul primului giveaway din serie, sponsorizat de catre Beauty In The Bottle.

     Ca sunt obsedata de oje, stiti deja. Ca ador China Glaze, si asta este un lucru cunoscut. Asa ca ce altceva as fi putut sa va ofer gratie, evident, lui Beauty In The Bottle? Ei bine, premiul pus la bataie consta in trei oje vesele si colorate precum niste globuri de Craciun: "Heat Index", "Howl you doin" si "Spontaneous". Nu-i asa ca sunt superbe? ... Acum ca le-ati admirat destul, sa trecem la lucruri mai serioase.

Click pe poza pentru marire



     Reguli de participare: 

- sa dati LIKE paginilor de Facebook Ana's Beauty Blog si Beauty In The Bottle (click pe fiecare nume pentru a ajunge pe pagina respectiva);
- sa dati share acestui giveaway pe Facebook, apoi sa-mi lasati link-ul share-ului in formularul de inscriere. ATENTIE: SHARE-ul trebuie sa fie PUBLIC, pentru a-l putea vedea si eu;
- sa-mi lasati in formularul de inscriere adresa voastra de mail, pentru a va putea contacta in caz ca ati castigat;
- sa-mi spuneti ce sugestii, intrebari si / sau critici aveti pentru mine;


     Perioada de inscriere: giveaway-ul incepe astazi, 4.12.2013 si se incheie pe data de 18.12.2013, la ora 23.59.


DISCLAIMER:

-         la acest giveaway pot participa doar persoanele care locuiesc in Romania sau au o adresa valabila in Ro;
-         persoanele inscrise de pe acelasi IP sau care au conturi duble vor fi descalificate. De asemenea, nu accept inscrieri de la barbati;
-         nerespectarea oricarei reguli atrage dupa sine descalificarea;
-         castigatoarea are 72 de ore la dispozitie pentru a ma contacta, altfel voi alege pe altcineva;
-         imi rezerv 72 de ore pentru a anunta castigatoarea.

     Castigatoarea va fi extrasa cu ajutorul random.org. 
     Bafta tuturor, dragelor. 









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...