luni, 1 octombrie 2012

OOTD - Pina Colada


     Hello, ladies.

     It’s been a while since I last posted an “Outfit of the day” and, since the whether has become pretty chilly in Germany, I thought I’d show you what I wear this fall season.
     Actually, I have the same style for years and I don’t think I’ll change it anytime soon. I feel comfy in these kind of outfits and they represent me. I like boot cut jeans, blouses / shirts, boots and cardigans. I love cardigans, I think they’re elegant, but casual in the same time and I can wear them with anything. As for the accessories, I prefer long necklaces, charm bracelets and small earrings, that is when I wear them.

     A trecut ceva timp de cand n-am mai postat un “Outfit of the day” si, cum vremea s-a racit in germania, m-am gandit sa va arat cum ma imbrac eu toamna aceasta.
     De fapt, am acelasi stil de ani buni si nici nu cred ca mi-l voi schimba prea curand. Ma simt confortabil in astfel de tinute si ma definesc. Imi plac blugii evazati, bluzele / camasile, ghetele si cardiganurile. Ador cardiganurile, mi se pare elegante, dar casual in acelasi timp si le poti asorta la orice. In ceea ce priveste accesoriile, prefer colierele lungi sau bratarile charm, iar cercei fie nu port deloc, fie optez pentru unii micuti. 





      Today I’m gonna show you the outfit I wore yesterday, for a night out with hubby. As you’ll see, I went for boot cut jeans – dark blue, black boots, an orange-toned blouse that is my favourite lately and a cream cardigan. Accessories – an orange bag and a charm bracelet. I also had a black leather jacket, but it’s not in the pictures.

     Astazi am sa va arat tinuta pe care am purtat-o aseara, la o iesire in oras cu hubby. Dupa cum o sa vedeti, port blugi evazati – albastru inchis, ghete negre, o bluza in tonuri de portocaliu care a devenit preferata mea in ultimul timp si un cardigan crem. Accesoriile au fost o geanta portocalie si o bratara charm. Am mai avut, de asemenea, si o geaca de piele neagra, insa in poze nu apare.

     And now enjoy the pics.

     Va las sa va delectati cu pozele. 
























     Cocktails, after a few tequila shots. I had Pina Colada and hubby... a cocktail named "Devil" something. I can't remember it's name :D
     cocktailuri, dupa cateva shot-uri de tequila. Eu am avut Pina Colada, iar hubby... un cocktail ceva cu "Devil". Nu mai tin minte numele :D. 






Jeans – C&A
Cardigan – C&A
Blouse – New Yorker
Bag – Oasap
Charm bracelet – Th Boxes
Boots - Deichmann



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                                       Kisses and always be beautiful

                                            Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...