miercuri, 30 mai 2012

LOTD - Spring sunset


     Hello, ladies.

     I was recently asked where do I find inspiration for my makeup. Well, sometimes I simply look at my eyeshadows, close my eyes and imagine the colours. They just sort of mix together in my mind, resulting various combinations that I like. I know it sounds crazy, but it’s true.
     But usually I’m inspired by nature: flowers, trees, landscapes, sky. For example, today’s look was inspired by a beautiful spring sunset I saw a few days ago: half of the clouds were indigo, and the other half had a coral-pink-ish shade, from the light of the sun that was about to set. When I saw it, I knew I had to do a makeup inspired by that sunset.

     Recent am fost intrebata unde-mi gasesc inspiratia pentru look-urile mele. Ei bine, uneori doar ma uit la farduri, inchid ochii si-mi imaginez culorile. Apoi, ele pur si simplu se “amesteca” in mintea mea, rezultand diverse combinatii care-mi plac. Stiu ca suna ciudat, dar este adevarat.
     Dar, de obicei, sunt inspirata de natura: flori, copaci, peisaje, cer. Spre exemplu, pentru look-ul de astazi am fost inspirata de un apus de primavara absolut superb: jumatate din nori erau indigo, iar cealalta jumatate avea nuante de roz-corai, de la lumina soarelui ce apunea. Cand am vazut peisajul, am stiut ca trebuie sa fac un machiaj inspirat de acel apus. 






     That being said, I’ll let you enjoy the pictures.
     Oh, before that I must say that I don’t have any tutorial pics nor a numbered pictures for this look, because I have filmed a tutorial :D. Don’t ask me when I’ll publish it, because I haven’t got the time to edit it yet, but if it’s everything ok, I’ll post it soon :).

     Acestea fiind spuse, va las cu pozele.
     Ah, inainte de asta, trebuie sa va spun ca astazi nu am nici tutorial din poze si nici look-ul numerotat, pentru ca am filmat un tutorial pentru acest machiaj :D. Numa intrebati cand il voi publica pentru ca n-am apucat inca sa-l editez, dar daca va iesi bine, il voi publica curand :).



























Products used:

Face:

Garnier Ultra Lift face cream
ELF Mineral Infused Face Primer
Maybelline Dram Satin Liquid Foundation – 30 Sand
NYX Concelear in a jar
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Yves Rocher Duo Face Powder Palette
Catrice Defining Duo Blush 030 “Pink Grapefruit Shake” – blus
Essence “Sun Club” Highlighter Powder - 01 Summer Glow


Eyes: 

Primer ELF
P2 Intensive Khol Eyeliner - 022 Opulent Bali
120 palette
Artdeco "Marrakesh Sunset" Eyeshadows - 235 Sweet Apricot
Sleek PPQ
Maybelline eyeliner gel - 01
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:
Essence lipliner – 01 soft rose
Avon lipstick “Country rose”


                                                      Bonus pics:











                 Kisses and always be beautiful

                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...