luni, 20 ianuarie 2014

LOTN - Ocean phantasms (tutorial)

     Hello, ladies.

     Nu cu mult timp in urma va martusiream ca una dintre rezolutiile pentru 2014 este sa realizez tutoriale de machiaj. Imi plac provocarile si vreau sa ma dezvolt cat mai mult pe partea de blog si Youtube, astfel ca n-am asteptat prea mult pentru a-mi pune ideea in practica.
     Va marturisesc sincer ca n-a fost deloc usor sa filmez si sa editez clipul, am avut emotii si inca am, pentru ca sper sa va placa ce am facut. Desi mi-a fost greu sa fac tutorialul (din multe puncte de vedere), cu siguranta vor urma si altele.
     Va invit sa cititi postarea in continuare pentru a vedea clipul si a afla ce produse am folosit.






     Mai intai cred c-ar trebui sa va spun unde am purtat machiajul: pentru o iesire in oras cu sotul meu. desi in tutorialul apar genele false de la Cupio, in seara respectiva nu le-am purtat, ci am folosit doar rimelul Rimmel London Scandaleyes Flex.
     Mai jos aveti mai multe poze, lista cu produse si videoclipul. Sper sa va placa si astept feedback-ul vostru.
















                    


                     The tutorial :)

                          


      Produse folosite:

Fata:

Rimmel Wake Me Up foundation - 103 True Ivory
Rimmel Wake Me Up concealer - Classic Beige
Max Factor Creme Puff powder - 05 Translucent
Sleek Face Form - Light (contouring)
Sleek Mirrored Pink blush
Inglot Highlighting powder

Ochi:

ELF Eyelif primer
Sleek Vintage Romance
Sleek Mattes Darks
Sleek Mattes Brights
Sleek Respect
Sleek Showstoppers
P2 Khol eyeliner
Sleek Brow Kit

Gene false Cupio
Adeziv gene false DUO
Aplicator gene false Born Pretty Store

Buze:

Essence lipliner In the nude
Sleek Lipstick palette Ballet

Pensule folosite: Real Techniques, Yves Rocher, Coastal Scents. 


      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...