marți, 7 ianuarie 2014

Beauty Blogger Resolutions (tag)

     Hello, ladies.

     Prima postare pe anul acesta este un tag primit de la draga mea Anca, aka Aqua Shell. Postarea aceasta contine un scurt rezumat al lui 2013, ce impresii mi-a lasat lumea blogging-ului, cum m-a format si influentat blogul si ce rezolutii am pentru 2014.
     Sa vedem ce-a iesit.








1. Care este postarea de care sunt cea mai mândră anul acesta?

Probabil postarea scrisa pentru Scoala de Beauty Blogging organizata de L'Oreal. Am pus mult suflet cand am scris articolul si, desi nu m-am calificat, am fost mandra sa vad ca a atins multe coarde sensibile.Gasiti articolul AICI.


2. Care este postarea de care sunt cel mai puțin mândră anul acesta?

Fara doar si poate cateva postari cu manichiuri ratate. De obicei nu public un articol pana nu sunt pe deplin multumita, insa au fost situatii in care trebuia sa fac niste manichiuri pentru diverse provocari, n-aveam timp sa le refac si am ales sa le public asa cum sunt. Gasiti AICI si AICI doua exemple de astfel de postari.


3. Cum pot deveni un blogger de beauty mai bun?

In primul rand, ar trebui sa postez regulat si cat mai des cu putinta. Apoi, cred ca pentru a fi un blogger (din ce in ce) mai bun ar trebui sa avansez in domeniul machiajul si, de ce nu, si al unghiilor.


4. Unde simt că nu pot avansa?

Nu ma pricep absolut deloc la coafuri. Stiu doar sa-mi intind parul, sa fac bucle, sa impletesc o coada de peste si una normala si... cam atat. Daca as incerca ceva mai complicat cu siguranta mi-as impleti degetele intre ele.


5. Câtă pasiune pun în blogul meu?

Acest blog nu este doar un hobby, ci este “copilul” meu. Am investit in el dragoste, munca, timp, lacrimi chiar (atunci cand un machiaj, o manichiura sau chiar aranjarea blogului n-au iesit cum am vrut eu). Cata pasiune pun in blogul meu? Pe toata :)


6. Ce lecții am învățat din blogging?

Trebuie sa fii constant, sa-ti respecti blogul, munca si cititorii. Sa vii in permanenta cu ceva nou, sa ai idei si un continut de blog cat mai diversificate.
Am invatat ca oamenii nu sunt ceea ce par. Blogger-ii te pot dezamagi crunt sau iti pot deveni cei mai buni prieteni. Cititorii te pot ridica, iti pot provoca urate cosmaruri sau iti pot deveni cei mai buni prieteni.
Am invatat ca, uneori, blogger-itele si lumea aceasta sunt urate, rele, vicioase, negre, insa ascunse in spatele fondurilor de ten, a rujurilor, fardurilor sclipicioase, genelor false si a ojelor multicolore. Depinde de tine cum si daca vrei sa te inconjori de oameni care sunt frumosi si in spatele produselor de machiaj.


7. Când am fost cea mai creativă/inspirată?

De obicei, inspiratia imi vine cand sunt in criza de timp, cand sunt foarte obosita sau foarte nervoasa.


8. Ce proiecte am dus la final?

Au fost doar doua si am sarit cateva teme, insa am terminat 31 Days Nail Challenge si The Polish Challenge.


9. Cum/De ce am procrastinat?

Mai degraba de ce, decat cum. Pur si simplu am amanat machiaje, manichiuri, postari, “sesiuni foto”. Am zis si inca spun “mai tarziu, dupa episodul asta (nu suna cunoscut?), maine, stai ca n-am lumina, stai ca n-am chef”. Dar am zis ca de anul o sa fac tot posibilul sa nu mai procrastinez.


10. Cum pot să îmi restructurez timpul?

Mi-am impus sa postez de cel putin trei ori pe saptamana si sper sa ma tin de cuvant.


11. Am permis fricii de eșec să ia controlul asupra acțiunilor mele?

Detest sa fac ceva pe jumatate si cu atat mai mult sa dau gres, asa ca incerc sa gandesc de o suta de ori inainte de a lua o decizie, mai ales in ceea ce priveste blogul. Asadar raspunsul meu este nu, nu am permis fricii de esec sa ma influenteze.


12. Care sunt obiceiurile la care trebuie să renunț?

Pe primul loc este procrastinarea. Pe locul al doilea ar fi sa nu mai uit sa folosesc lotiuni de corp si crème pentru picioare.


13. Care sunt obiceiurile pe care trebuie să încep să le practic?

Legate de blog sau personale? Daca sunt blog-related, le-am enumerat mai sus. Daca fac parte din a doua categorie... Raman secrete :). Daca voi reusi sa scap de ele sau sa ating telurile pe care mi le-am propus am sa va anunt.


     Cum postarea se numeste “Beauty Bloggers Resolutions”, se cade sa inchei articolul cu rezolutiile mele pe 2014. Sa vedem:
  • sa am postari interesante, bune si constante;
  • sa-mi imbunatatesc fotografiile;
  • sa-mi imbunatatesc tehnicile de machiaj si manichiura si / sau sa invat unele noi;
  • sa fiu mai organizata;
  • sa incep un project pan;
  • si ultimul, dar cel mai important: sa-mi fac curaj sa apar in fata camerei de filmat.

     Cam asta ar fi tot. Mi-ar face placere sa-mi spuneti rezolutiile voastre, daca le aveti si daca doriti.
Iar cum asta este un tag, il dau mai departe urmatoarelor blogger-ite: Diana, Ioana, Alina, Anne, Kleo, Alice, Georgia si Irina.
     Daca doriti sa-l preluati chit ca nu ati fost nominalizate, sunteti invitatele mele.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...