sâmbătă, 31 decembrie 2011

LOTN: New Year's Eve in Turquoise


     Mi-ati cerut de multe ori sa postez si machiaje pe blog si, desi am precizat ca nu este punctul meu forte, am decis totusi sa-mi iau inima in dinti si sa va arat cam ce pot. Intai o sa va spun ca am fost inspirata de oja de la Essence recent cumparata, dar si de minunatele culori din trusa Sephora. Apoi trebuie sa precizez ca nu am pensule destul de bune pentru a face un make-up reusit, actually, nu detin nici macar o singura pensula de blending (iar asta e marele meu of). But soon o sa-mi iau mai multe pensule si sper sa-mi iasa machiajele mai bine.
     That being said, acesta este primul machiaj pe care-l postez pe blog si pe care, de altfel, il voi purta de Revelion. Nu am pus si o lista cu produsele folosite, dar daca va intereseaza, let me know si o voi adauga. Sper sa va placa si… sa va inspire. 











P.S. 1: Scuzati-mi genele, mi-am incurcat rimelul vechi cu cel nou (sunt identice) si... :-S
P.S. 2: Cu aceasta ocazie am descoperit ca eyelinerul gel din trusa este vizibil doar 10 minute, pana se usuca. Apoi fie se lipeste de crease, fie se... evapora. Le-am patit pe amandoua :|. 


                                 Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...