marți, 6 mai 2014

New Elevina products in my routine

     Hello, ladies.

     Una dintre devizele mele este in mod clar "the best therapy is shopping therapy". Imi place sa umblu prin magazine, sa casc gura, sa probez, sa aleg ce-mi place... Insa si mai mult imi place sa stau acasa, cuibarita in fotoliu cu laptopul in brate si sa fac shopping online. Pana recent, majoritatea achizitiilor erau facute de pe site-uri straine si prea putin de pe cele romanesti, nu de alta dar, spre rusinea mea, nu cunosteam prea multe magazine online autohtone. Insa incet-incet, am inceput sa-mi indrept atentia spre magazinele online romanesti si am constatat cu placere ca destul de multe de oferit.
     Astazi vreau sa va arat ce produse am ales de pe unul dintre aceste site-urile descoperite recent, si anume Elevina.ro.






      Am ales patru produse complet diferite, iar asta pentru ca imi place sa "gust" cate putin din fiecare gama. Astazi o sa vi le prezint in mare, iar in saptamanile ce urmeaza o sa va vorbesc despre fiecare in parte, cat se poate de detaliat.



     Crema de noapte Olay Double Action

     Am ales-o din doua... nu, trei motive: nu am mai folosit niciodata o crema de noapte, nu am mai folosit pana acum un produs Olay si nu am citit prea multe review-uri despre cremele Olay in blogosfera romaneasca (sau n-am cautat eu suficient de adanc).
      Crema se lauda ca stimuleaza procesul natural de regenerare a tenului. Cu formula sa speciala, aceasta crema hidrateaza si hraneste tenul pe timpul noptii, inlocuind hidratarea pierduta in cursul zilei.
De asemenea, imbunatateste capacitatea pielii de a retine hidratarea, pentru un ten suplu, catifelat si revigorat.
     O sa va spun in circa doua-trei saptamani daca face exact ce promite sau nu.






    

     Masca de par Oyster Rebirth Maschera Cutinol 

     Produsele Oyster sunt mult laudate si abia astept sa inchei perioada de testare pentru a vedea efectele acestei masti. Ea se lauda ca are o actiune ce consolideaza structura parului, inchizand cuticula. In acest mod parul arata mai gros si stralucitor.

 

    

     Perie de par Olivia Garden Healthy Hair Thermal 43 mm 

    Am recunoscut-o de multe ori, am doua maini stangi cand vine vorba de aranjarea parului. Nu stiu sa fac altceva in afara de intins cu placa de par si facut bucle cu ondulatorul, insa imi doresc sa schimb asta. Si cum prevad ca parul meu va avea de suferit in acest proces de invatare, m-am gandit ca un aliat de nadejde va fi o perie buna si... eco :).Peria de par este din bambus, are invelis ceramic si ace ionice, iar coafatul se realizeaza mai usor. Mai multe detalii si poze in curand, pe blog.


 

 

     Fard de ochi Parisax "Parme" 

     Serios acum, ce beauty blogger sunt eu daca nu incerc macar o data un fard Parisax? Iar ca treaba sa fie treaba, am ales o nuanta similara cu "Radiant Orchid", culoarea pantone a acestui an. Abia astept sa va arat cat de frumos arata "Parme" pe pleoapa si sa va vorbesc despre el in detaliu. 

 

 

     Acestea au fost produsele pe care le-am ales si despre care va voi vorbi in detaliu, pe blog, in saptamanile ce urmeaza. Voua ce produs va face cu ochiul?

 

P.S.: Daca va abonati la newsleter pe site-ul Elevina.ro, puteti castiga o trusa de farduri Fraulein de 180 de culori. 

 

 

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...