marți, 20 august 2013

Swatch & Review - Flormar Lights Of Flowers BB Cream Matte Effect (ro only)

     Hello, ladies.

     In sfarsit am reusit sa ma mobilizez si sa postez si altceva in afara de manichiuri (de care stiu ca v-ati saturat). Asadar, revin in forta cu recenzia unui produs de care m-am indragostit la prima... folosire. Un produs ideal pentru vara aceasta calduroasa, usor de aplicat si de purtat (sa spun), cu un miros placut si o textura foarte misto.
     Nu stiu de ce pisici ma chinui sa o lungesc atat cand oricum ati vazut in titlu despre ce este vorba, dumb moment for me :)). Astazi o sa va vorbesc despre Flormar Lights Of Flowers BB Cream Matte.





     Caldura din Bucuresti m-a topit de tot si numai de machiat n-am avut chef. In zilele ceva mai racoroase m-am indurat sa port Flormar Mat Touch (o sa-i fac review curand) sau Rimmel Wake Me Up, insa in zilele caniculare nu-mi suportam nici pielea, daramite un fond de ten. Dar cum nu ma simt ok daca ies din casa fara sa-mi acopar imperfectiunile, am gasit o solutie de mijloc: beauty balm-ul de la Flormar.






     Ambalajul:
  • este foarte dragut si feminim, colorat in nuante de mov si lila si are un desen floral subtil;
  • pe fata si verso sunt trecute firma, numele produsului si SPF-ul (15), iar pe partile laterale ingredientele, gramajul, cateva cuvinte despre produs (in circa 7 limbi), nuanta produsului, termenul de valabilitate si diverse informatii despre producator si importator;
  • imi place ca firma si numele produsului sunt imprimate cu litere argintii, ceea ce da produsului o nota eleganta.
  • tubul in care este ambalat bb cream-ul este subtirel, are un efect ombre in mov si alb, pe fata sunt inscriptionate firma, numele produsului, nuanta si SPF-ul, iar pe spate ingredientele, gramajul si cateva cuvinte despre produs.
















     PRO's:
  • BB Cream-ul are o acoperire mica spre medie, in functie de cat produs folositi; aplicat intr-un singur strat, va uniformiza nuanta tenului si va acoperi imperfectiunile foarte mici, daca il aplicati in doua straturi, va acoperi in proportie de 70% roseata, cearcanele, cosurile etc.;
  • are o consistenta lichida si poate fi aplicat nu doar cu buretelul si pensula, ci si cu degetele;
  • desi are efect matifiant, nu usuca deloc fata. Eu am tenul gras pe frunte si nas, iar in rest este extrem de uscat. Cu toate acestea, nu simt ca BB-ul mi-ar usca tenul si n-am senzatia ca ma “tine” fata, ci dimpotriva, o simt hidratata si catifelata;
  • are un finish cat se poate de natural;
  • poti doza foarte usor cantitatea de produs pe care vrei s-o folosesti;
  • este o excelenta baza de machiaj, lucru pe care l-am descoperit din greseala: am uitat intr-o dimineata sa folosesc primerul pentru fata si am trecut direct la BB Cream, iar apoi am aplicat fondul de ten. In mod normal, daca nu aplic primer, fruntea imi luceste dupa 2-3 ore, insa de aceasta data machiajul fetei a fost intact pret de 6-7 ore, in conditiile in care afara erau “doar” 40 de grade, iar mie imi transpira fata intr-o veselie cand e canicula;
  • gramajul maricel – 40 ml, in conditiile in care majoritatea fondurilor de ten au 30 ml;
  • paleta de nuante este destul de larga, asa ca sigur veti gasi una porivita pentru tenul vostru; eu am nuanta LF52 Light Medium (nu sunt bronzata) si ca sa va faceti o idee, va spun ca la Revlon Colorstay am 150 Buff, iar la Rimmel Wake Me Up am 103 True Ivory. La Flormar BB Cream cea mai deschisa nuanta este LF51, iar cea mai inchisa este LF56 (potrivita pentru persoanele cu tenul ciocolatiu);
  • pretul este budget friendly, tinand cont de raportul calitate-pret: 41 de lei.
  • are un miros fresh, usor floral.











     CON's:
  • SPF-ul cam mic – 15; daca vreti sa purtati doar BB-ul, recomand sa aplicati inainte o crema cu spf mare.





                                                               
                                       Cum arata pe ten (click pe poze pentru marire):









     Ingrediente (click pe poza pentru marire):







     In incheiere, va spun ca voi mai cumpara acest produs, care imi place si ma multumeste pe deplin. Voi l-ati incercat pana acum? Daca da, ce impresie v-a lasat? Daca nu, ati fi tentate sa-l incercati?


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...