miercuri, 4 aprilie 2012

Review - Maybelline Dream Matte Mousse. Love it or hate it?


     Hello, ladies.
     V-am promis de multa vreme ca voi face un review fondului de ten Maybelline Dream Matte Mousse, insa am tot amanat postarea din diverse motive. Nu imi pare rau ca am facut acest lucru, deoarece am avut mai mult la dispozitie pentru a-l testa la maxim.
     Cu acest fond de ten am o relatie dragoste-ura, pentru ca desi face cam tot ce vreau eu, am gasit cu greu o metoda de a-l “imblanzi”. Este extrem de pretentios si trebuie sa acordati tenului vostru o atentie speciala inainte de a-l folosi, mai ales daca aveti tenul uscat, ca al meu.
     Multa vreme am evitat sa-l cumpar, mai ales dupa ce l-am testat, pe mana, in magazin si la o prietena. Mi-a lasat senzatia ca nu se distribuie uniform, ca ar incarca tenul, ca l-ar face sa arate ca si cand te-ai da cu o tona de pudra, finish-ul sau fiind “cakey”. Ce m-a convins insa au fost rugamintile voastre de a-i face un review. Am zis: “Ce naiba, nu costa o avere, iar daca fetele vor sa-l testez, atunci il voi cumpara”. 




     Iata parerea mea despre Maybelline Dream Matte Mouse, dar si ce pasi urmez eu pentru a-l face sa arate decent pe tenul meu:




     Ce spun ei:
-         Spuma revolutionara ofera o acoperire de 100%, oferind pielii un aspect catifelat. Este ideal pentru ten normal si uleios, nu contine parfum, este testat dermatologic. De asemenea, este non-comedogenic – nu astupa porii si poate fi folosit fara probleme pe un ten sensibil.
-         Pentru cele mai rezultate, aplicati produsul cu miscari usoare si in mod egal pe toata fata, apoi il intindeti cu varful degetelor.


     Ce spun eu:
     Ei bine, am multe de spus despre el. Mai intai va dau cateva informatii generale.
     Fondul de ten vine ambalat intr-un borcanel mic, elegant, ce contine 18 ml de produs. Dupa cum spune si numele, fondul de ten este sub forma de spuma, e destul de dens si aveti nevoie de o cantitate mica de produs pentru a obtine efectul dorit.
     Puterea de acoperire este medie spre mare, dupa cum veti vedea in pozele de mai jos. In ultima vreme am avut diverse probleme care mi-au afectat nu doar sanatatea, ci si aspectul pielii. Astfel, mi-au aparut pe ten diverse pete rosii si cosuri mici, care nu vor trece pana cand nu voi scapa de stres. Partea buna este ca Maybelline Mousse le acopera perfect, de parca petele nici nu ar exista pe fata mea.
     Nu incarca tenul, asa cum am crezut initial, si este buildable.
     Produsul se aplica de preferat doar cu degetele si, din pacate, trebuie sa insistati destul de mult pentru a-l intinde perfect si a obtine un aspect flawless. Folosit cu primer si pudra, rezista cu succes peste 10 ore, fara sa necesite vreun retus.
     Gama de nuante este foarte variata, mai exact 16 la numar. Eu am nuanta 030, Sand, perfecta pentru tenul meu.
     Pretul: am dat pe el undeva intre 6 si 7 euro, iar in Romania stiu ca il puteti cumpara cu circa 36 de lei. Daca ma insel, corectati-ma.

     Acum vreau sa va arat si sa va vorbesc despre cat de dificil este de folosit acest fond de ten. Va spuneam AICI care sunt produsele mele pentru ingrijirea fetei si totodata precizam ca folosesc ca baza pentru machiaj crema de fata Nivea pentru ten uscat si deshidratat. Crema este ideala in combinatie cu toate fondurile mele de ten. Toate, mai putin acesta.
     Inainte de a ma machia, urmez intotdeauna aceiasi pasi pentru curatarea tenului: demachiere, tonifiere, hidratare cu emulsia Doina si crema de fata Nivea, apoi primerul de fata de la Yves Rocher. Evident, la fel am facut si in acest caz, insa rezultatul a fost dezastruos. Priviti pozele de mai jos. Fara fond de ten, tenul este hidratat si nu are cojite. Insa dupa ce aplic Maybelline Dream Matte Mousse, situatia se schimba radical. Acest fond de ten reuseste performanta de a-mi usca tenul atat de rau, pana in punctul in care efectiv mi se descuameaza pielea. Iar ca “bonus”, se aplica groaznic, lasandu-mi dare pe fata ca si cum as fi folosit o pensula de fond de ten extrem de proasta.
     Am incercat sa-mi schimb rutina fetei, sa renunt, pe rand, la cate un produs, pentru a observa daca se produce vreo schimbare. Mi-am exfoliat tenul inainte de fiecare folosire, incercand diverse produse si metode, insa in zadar. Nu s-a intamplat nimic. Aveti mai jos poze cu tenul meu inainte...








                                                         
                                                  Si dupa aplicarea fondului de ten:









     Asa ca am decis sa schimb crema de fata, inlocuind Nivea cu “Dor de apa” de la Spa Rustica, iar ca exfoliant folosesc ulei de masline amestecat cu putina cafea. Va spuneam AICI  ca “Dor de apa” este extrem de grasa si, daca alte fonduri nu se aplica bine peste ea, alta este situatia in cazul lui Maybelline Mousse.   
    Deoarece crema hidrateaza extrem de bine pielea, fondul de ten nu o mai usuca atat de rau, ca atare nu mai apar nici cojite. Sau, ma rog, nu atat de multe si evidente De asemenea, am observat ca nici darele acelea nesuferite ca de la o pensula proasta nu mai sunt atat de intense. Iar daca adaug putin concelear si pudra, atunci se va vedea perfect. Iata mai jos pozele, unde am aplicat doar fondul de ten. Iata pozele cu tenul inainte...










                                               Si dupa aplicarea fondului de ten:






     ATENTIE insa, nu va asteptati la minuni. Mi s-a intamplat de multe ori sa mi se cojeasca pielea chiar si in aceasta combinatie, fapt pentru care dau vina exclusiv pe Maybelline Dream Matte Mousse. Pur si simplu este un fond de ten pretentios si dificil, care usuca maxim tenul.
     Il consider perfect pentru a-l folosi atunci cand fac poze pentru blog, pentru ca are acoperire mare. Insa incerc sa-l evit in viata de zi cu zi, pentru ca pur si simplu nu stiu ce “toane” are in ziua respectiva si cum vrea el sa se aplice si sa se poarte cu pielea mea.

     De asemenea, precizez ca aceasta este rutina care face fondul de ten sa functioneze in cazul meu. Daca il cumparati, trebuie sa aveti multa rabdare pana gasiti combinatia perfecta de produse care-l face Maybeliine Mousse-ul sa dea randament in cazul vostru.

     Din cate am inteles, usuca pielea chiar si in cazul persoanelor cu tenul normal/gras, pana si ele fiind nevoite sa utilizeze o crema de fata foarte hidratanta.

     Concluziile:

     PRO’s – putere mare de acoperire, nu incarca tenul, are un finish catifelat, gama variata de nuante, pret mic.
     CON’s – usuca foarte tare tenul, se intinde greu, are nevoie de anumite produse de ingrijire a fetei pentru a “functiona”.

     Il recomand? Am stat putin pe ganduri aici pentru ca, desi are putine bile negre, acestea sunt cam mari si grele. Vi-l recomand spre a-l cumpara, insa va sfatuiesc sa achizitionati odata cu el si o crema de fata foarte grasa, pentru a va hidratata tenul intens. 

     Am folosit acest fond de ten la acest look.

     Voi ati folosit pana acum Maybelline Dream Matte Mousse? Ce parere v-a facut?

     Sper ca v-a placut review-ul meu si pentru intrebari, sugestii, pareri / critici, aveti la dispozitie caseta de comentarii de mai jos.



               Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...