duminică, 29 decembrie 2013

NOTD: Written in the stars

     Hello, ladies.

     Sunt un Capricorn veritabil si sunt mandra de asta. Nu cred in compatibilitati zodiacale, influente astrale sau chestii de genul asta, insa trebuie sa admit ca ma regasesc in majoritatea caracteristicilor Capricornului. Iar pentru ca imi iubesc zodia, se impunea sa fac o manichiura dedicata ei.
     Nu va asteptati la semne zodiacale sau desene complicate, stiti ca nu ma pricep la asta. E ceva usor de realizat, caci m-am axat pe ombre si stamping, tehnicile mele favorite in ultima vreme.






     Ati vazut si pe Facebook ca am avut ceva de furca in alegerea ojelor pentru aceasta manichiura. Dupa vreo jumatate de ora de holbat la sticlute m-am decis, intr-un final, asupra ojelor Zoya Aurora si Flormar GL 10. Sa va explic de ce: negrul ar fi este reprezentativ pentru Capricorni, momentul meu preferat al zilei este noaptea, asa ca o oja neagra cu sclipici holografic ce imita sclipirea stelelor mi s-a parut cea mai buna alegere. Cat despre Zoya Aurora, "Radiant Orchid" nu este doar culoarea anului 2014, ci si una dintre preferatele mele.
     Pentru stampilat am folosit o oja argintie de la Kiko, din colectia Mirror, si placuta Konad M34.

     Va las cu pozele si, daca doriti sa fac manichiuri inspirate si din alte zodii, spuneti-mi.





















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below and my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, si adresa de mail.  




          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...