luni, 26 decembrie 2011

Tratament reparator pentru maini


Craciun fericit din nou, dragele mele. Cum ati petrecut, ce ati gasit sub bradut? Si nu in ultimul rand, ce ati gatit bun? Pentru ca eu una am pregatit atatea mancaruri de zici ca hranesc armata Chinei. Dar, desi imi place la nebunie sa gatesc, mainile mele sufera enorm dupa o zi intreaga de stat in bucatarie. Pielea tot timpul uda, geamul deschis, frig, detergent de vase… Well, nu rezulta nimic bun. Dureri, usturimi, sangerari… Nimic placut. Asa ca am pus la punct un tratament pentru a-mi “repara” pielea. L-am aplicat in seara de Ajun, iar a doua zi dimineata manutele mele erau perfect “sanatoase”. 

Asa aratau mainile mele dupa ce am terminat toata treaba. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, bateria de la aparat era descarcata si am folosit telefonul lui hubby.



 














                                      Ce va trebuie?
Miere si ulei de masline – acestea sunt singurele ingrediente necesare. Puneti o lingurita de miere intr-un castronel, apoi adaugati o lingurita de ulei de masline si amestecati pana se omogenizeaza.














                                      Cum procedati?
Folosind o pensula, intindeti “pasta” pe maini intr-un strat destul de generos.Sunt doua modalitati prin care actioneaza acest tratament. Puteti acoperiti mainile cu doua pungute din plastic si apoi le “imbracati” cu doua manusi din bumbac, apoi lasati sa actioneze timp de 30 de minute si clatiti cu apa calda. Fie le lasati “libere”, tineti pasta pe piele 20 de minute, apoi inmuiati mainile in lapte pret de cinci minute. Cea din urma varianta a functionat mult mai bine in cazul meu, caci laptele ajuta si el la hidratarea pielii. 












                                        Rezultatul
Nu va asteptati la rezultate imediate. Dupa cum vedeti in poze, mainile mele sunt inca rosii si extrem de iritate, insa durerile si usturimile au disparut imediat. 




Urmatoarele poze sunt facute dupa 12 ore, iar mainile mele sunt complet vindecate. Va recomand sa urmati acest tratament de cel putin doua ori pe saptamana, pentru rezultate optime si de durata.
















P.S.: Bredet Daniela mi-a cerut acum ceva vreme pe FB sa postez machiaje de zi si de noapte. Vroiam sa va intreb: sunteti interesate sa postez machiajul pe care l-am purtat eu de Craciun? 

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...