vineri, 23 decembrie 2011

Gelatina – inamicul No 1 al punctelor negre

Nu stiu cum ati patit voi, dar mie mi s-a intamplat de ‘jde mii de ori sa vreau sa-mi curat nasul si sa nu am in casa acele pore stripes din comert. Asta pana intr-o zi, cand m-au apucat nervii si m-am gandit sa-mi fac singura o pelicula care sa-mi curete TOATA fata, nu numai nasul, chit ca am sau nu puncte negre. Dupa ce am incercat un amestec de miere si lapte, din care mi-a iesit de fapt o masca de fata, m-am gandit sa incerc si cu gelatina. Si surpriza, il really worked. 


                                            Ce va trebuie?
In primul rand, un pachet de gelatina simpla. Este extrem de important sa nu cumparati gelatina sub forma de praf, ci sa fie granule.
Eu am incercat de vreo trei sau patru ori cu gelatina praf pana cand m-am gandit sa schimb produsul si va recomand cu drag gelatina granule de la Dr Oetker. Apoi aveti nevoie de putin lapte. Intr-un bol, turnati o lingura de lapte, iar peste puneti o lingura de gelatina.



 








 Amestecati, apoi puneti in cuptorul cu microunde timp de 10 secunde. ATENTIE: pelicula trebuie aplicata extrem de repede, pentru ca altfel se va intari. Este adevarat ca amestecul va fi cald atunci cand il scoateti din microunde, insa nu va fi atat de fierbinte incat sa nu-l puteti aplica





                                        Cum se foloseste?
Folosind o pensula (eu am una de fond de ten) aplicati pe intreaga fata imediat ce ati scos de la incalzit (nu vreau sa va stresez cu acest lucru, insa este extrem de important pentru ca se intareste foarte repede), sau dupa preferinta doar pe zona unde aveti “de lucru”. Asteptati 10 minute pentru a se usca, apoi indepartati la fel cum faceti cu o masca de fata tip peel-off. Nu stiu daca voi faceti asta, insa mie-mi place sa privesc “dusmanii” dupa ce mi-i scot din piele :))). 










                                                 
                                               Rezultate
Ei bine, mi-a scos perfect si punctele si pe cele de grasime. Nu are sens sa spun mai multe, dupa parerea mea pozele vorbesc de la sine. 























Sper sa va fie utila postarea mea si va urez de pe acum "Craciun Fericit" si sa va aduca Mos Craciun tot ce va doriti. 


                                      Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...