joi, 15 decembrie 2011

Miere si ulei de masline pentru tenurile uscate


Am descoperit aceasta masca in timp ce cautam, de fapt, o solutie pentru indepartarea punctelor negre. Initial am vrut sa realizez un soi de “pore strips”, benzile acelea care se lipesc pe nas si ar trebui sa te scape de impuritati. Insa am gresit cantitatile :D si mi-a iesit aceasta masca. Este foarte simplu de realizat.

                                          Ce va trebuie?
Amestecati o lingura de miere cu o lingura de ulei de masline, sau daca aveti tenul foarte uscat (ca al meu) folositi o lingura si jumatate de ulei.

 




 





                                         Cum procedati?
Cu ajutorul unei pensule (eu folosesc una de fond de ten), intindeti masca pe intreaga fata, apoi asteptati sa se usuce. Nu ar trebui sa dureze mai mult de 10-15 minute. Cand va veni timpul sa o dati jos, spalati-va din abundenta pe fata cu apa calduta, apoi clatiti cu apa rece. Tamponati fata usor cu un servetel si aplicati crema potrivita tenului vostru. Optional, inainte de a va da cu crema, puteti sa stergeti tenul cu o discheta demachianta pe care ati pulverizat apa termala. Eu folosesc Avene pentru ca este singura care imi satisface absolut toate nevoile: o folosesc la arsuri (ma aleg cu ele atunci cand nu sunt atenta cand gatesc), iritatii, cosuri, dupa demachiere, sa-mi normalizeze secretia de sebuum (vara) si sa-mi protejze tenul de temperaturi scazute (iarna, obvious :D ). 


Adăugaţi o legendă



 
                                       Rezultate:
Recomand aceasta masca in primul fetelor cu tenul uscat si / sau sensibil. Mierea si uleiul de masline catifeleaza si hidrateaza in profunzime, normalizand chiar secretia de sebuum dupa cateva utilizari, astfel ca dupa un timp nici nu mai este nevoie sa aplicati crema dupa ce ati folosit aceasta masca.. Pentru mine, este salvatoare in sezonul rece, deoarece imi hidrateaza si protejeaza tenul afectat de frigul de afara si ma scapa de cojitele pe care le vedeti in pozele de mai jos.
 

 Poze facute inainte de a aplica masca






Poze facute dupa ce am aplicat masca. Stiu ca trebuia sa fac close-up si dupa, am uitat complet. Dar daca dati click pe poze, acestea se vor mari si veti putea vedea cat de fina si catifelata este pielea.



Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...