marți, 19 noiembrie 2013

Un nou produs pentru ingrijirea sprancenelor: Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu

     Hello, ladies.

     Weekend-ul trecut am avut placerea de a participa la lansarea unui nou produs pentru ingrijirea spracenelor: Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu. Evenimentul a avut loc sambata dimineata, la Eye Fi Cafe din Baneasa Shopping City (1st Floor) si, inainte de toate, le multumesc lui Denis si Annei pentru invitatie.
     Cu aceasta ocazie am revazut bloggerite din domeniul beauty si fashion, am stat cu prietenele la o cafea si-o barfa (pentru ca da, blogosfera mi-a daruit prietene dragi) si... am tinut in mic discurs. Cititi in continuare postarea pentru a afla ce produs a fost lansat, cum am petrecut ziua si despre ce am vorbit eu la eveniment.





     Elis Teodorescu este cunoscuta atat pentru stilizarea si tatuarea sprancenelor (fiind preferata multor vedete), cat si pentru cartea “Secretul sprancenelor perfecte”. Iar acum, dupa ani de activat in acest domeniu, mii de persoane pensate si 106 pagini dedicate sprancenelor, cea supranumita “Anastasia Soare a Romaniei” trece la urmatorul nivel si lanseaza un produs pentru ingrijirea sprancenelor. 




     Prezentarea oficiala a evenimentului si produsului: 
     "Unul dintre cele mai apreciate nume ale esteticii, Elis lansează sâmbătă, 16 noiembrie, ora 11.30, un produs de îngrijire a sprâncenelor în cadrul unui eveniment organizat la Eye Bar din Băneasa Shopping City.
      Revoluționarul ser Dr. Eyebrow este una dintre cele mai cunoscute soluții de stimulare a creșterii sprâncenelor, eficiența sa fiind dovedită de vigoarea și cursul armonios al firelor de păr.
      Salonul Elis, a cărui renume este clădit inclusiv prin măiestria în arta tatuajelor semipermanente, este onorat să introducă acest tratament respectat la nivel mondial pentru rezultatea spectaculoase.
Elis se distinge inclusiv drept primul salon ce a dedicat o carte clientelor sale, lucrare ce oferă o inițiere în îngrijirea și întreținerea sprâncenelor.
      Conceptul este salutat de nume de prestigiu, precum: Grand Cinema Baneasa, Eye Bar, Catenele, CityDent, Lush Romania, Beautik Parfumerie, Balaneanu Family Studio, Florariile Magnolia ce s-au alăturat lansării."

     Zambitoare si emotionata, Elis ne-a intampinat la cafenea, am facut poze oficiale la panou, am schimbat cateva cuvinte, iar apoi noi, bloggeritele, ne-am ocupat locul la mese. Sesiunea foto a continuat cu propriile noastre aparate, am savurat o cafea si am asteptat aproape cumintele prezentarea. 








     Nu a durat mult pana cand Elis a pasit in fata noastra si, vizibil emotionata, ne-a vorbit despre produsul pentru ingrijirea sprancenelor. Am sa va fac un rezumat si am sa va scriu exact ce scrie pe prospect:

     Cum functioneaza:

     “Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu” este un produs destinat cresterii in lungime si grosime a sprancenelor. Reface folicul pilos deja existent, ingroasa firul subtiat si duce conturul sprancenelor spre maximul genetic posibil (din cauza pensatului excesiv se pierd foliculi pentru totdeauna, iar altii doar se stranguleaza).

     Cum se utilizeaza:

     A se aplica inainte de culcare la radacina sprancenelor.
Aplicarea solutiei in cantitati mai mari si mai frecvente decat este recomandat nu va ajuta la cresterea mai eficienta a sprancenelor.
     In cazul incetarii tratamentului, este posibil ca sprancenele sa revina la lungimea si grosimea precedenta tratamentului.
     A se evita contactul cu ochii. A se aplica doar cu dispozitivul steril al produsului.
     Daca s-a omis o aplicare, aplicati imediat in seara urmatoare. Se va observa o diferenta in marimea sprancenelor la 2 luni dupa inceperea tratamentului.

     Produsul nu a fost testat pe animale.
     Produsul a fost testat pe un esantion de femei si contine doar ingrediente naturale (voi reveni cu lista ingredientelor, informatii suplimentare si fotografii ale produsului intr-o postare viitoare).

     Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu are 3 ml, costa 145 de lei si poate fi achizitionat de AICI.








     Dupa prezentarea produsului am fost rugata de catre Denis sa vin in fata invitatilor si sa le vorbesc despre experienta mea in ceea ce priveste tatuarea sprancenelor fir cu fir. Imi pregatisem un mini-discurs cu vreo trei zile in urma si aveam multe lucruri interesante de spus, insa cand am vazut atatia ochi indreptati spre mine si m-am trezit cu microfonul in mana, am suferit brusc de amnezie temporara. Am reusit, totusi, sa leg trei fraze (in timp ce tremuram ca varga), iar fetele, dragute ca de obicei, au spus ca m-am descurcat foarte bine. Maine am sa va spun si voua, pe larg, cum a decurs tatuarea fir cu fir si am sa va arat poze atat inainte si dupa, cat si din timpul procedeului.
     Pana atunci, enjoy my funny faces.













     Evenimentul a continuat cu muzica buna, multe poze si multa voie buna. De asemenea, am primit si un goodie bag. Multumesc, Maya, ca m-ai lasat sa imprumut poza. De asemenea, multumesc Alinei si Ralucai pentru pozele realizate la eveniment, creditul foto la ele merge si considerati ca watermark-ul lor se afla pe toate pozele din aceasta postare. Mai multe fotografii gasiti AICI si AICI.































      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  
 
 
          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...