joi, 19 ianuarie 2012

Circus time. Swatch & review mono P2 si highlighter Essence


     Eu sunt o pofticioasa de felul meu, iar partea proasta este ca nu poftesc doar la mancaruri si dulciuri. Daca poftele culinare mi le pot infrana, ei bine, altfel sta treaba cand ma aflu intr-un magazin, sau chiar si in fata unui stand mic, plin cu produse de make-up. Trebuie… TREBUIE sa-mi cumpar macar un articol mic-micut.
Ultima data cand am iesit la o tura de shopping a fost pentru a-mi gasi rimelul perfect. Si l-am gasit – Maybelline Vibrating Mascara (recomandat de o cititoare careia ii multumesc mult). Dar cum era de asteptat, nu am putut sa ma limitez doar la atat. Stiam ca Essence si P2 au colectii noi, asa ca trebuia sa le vad, nu? Iata ce mi-am ales.




      
         Highlighter Powder Essence – colectia Circus Circus

De cum l-am vazut, am stiut ca trebuie sa il am. Pe langa faptul ca nu detineam niciun highlighter shimmery, mi-a placut la nebunie nuanta (01 light, singura de altfel). Ambalajul imi place pentru ca este foarte vesel, insa nu foarte practic, deoarece cutia este foarte greu de deschis, de obicei trebuie sa folosesc un cutit.


Cu blitz


Fara blitz


Pudra poate fi folosita in mai multe moduri:
-         pe post de iluminant, in zona pometilor sau a ochilor
-         peste un blush mat, pentru a intensifica nuanta si a-i oferi un aspect usor auriu
-         ca highlighter in zona arcadei, pentru a oferi luminozitate machiajului
-         pe post de blush, vara, cand aveti pielea bronzata si vreti un aspect glowy
-         pe post de blush, daca aveti pielea foarte deschisa la culoare

Fara blitz

Cu blitz


Pe ambalaj scrie ca este un iluminant pentru fata si corp, insa nu cred ca o sa vreau vreodata sa stralucesc din cap pana-n picioare. Highlighter-ul nu este prafos, are o consistenta usor cremoasa, as putea spune, este buildable si are un finish satinat. Abia astept sa-l folosesc la urmatorul machiaj :).
Pretul - 3 euro.


    Mono P2 “010 Crazy Yellow” – colectia Cirque de Beaute
     Am o gramada de farduri galbene in trusele 120 si Sephora, insa niciunul nu este suficient de pigmentat si de vibrant, orice i-as face. Asa ca va inchipuiti cat am fost de fericita cand am descoperit acest mono. 


Cu blitz


Fara blitz


     Din nou, un ambalaj dragut si usor de desfacut, de aceasta data. La o prima vedere, culoarea pare a fi mata si nu iti lasa impresia ca produce cine stie ce efect. Insa atunci cand este aplicat, mai ales peste o baza, fardul devine metalic, iar culoarea este una pigmentata si vibranta.
     Fardul este usor de blenduit si, in functie de cantitatea pe care o aplicati, poate fi folosit ca fard “normal” sau pe post de highlighter in coltul intern al ochiului si pe arcada. Consistenta este una matasoasa, nu este prafos si este foarte rezistent – a trebuit sa-mi frec mana cu demachiant pentru a indeparta fardul aplicat peste baza. 

Fara Blitz

Cu blitz


     Colectia de mono-uri mai continea, pe langa acest galben superb, un rosu cu o usoara tenta de corai si un albastru electrizant. Momentan stiu sigur ca-mi doresc si albastrul, inca nu m-am hotarat in ceea ce priveste mono-ul rosu.
Pret - 2.45 euro
   
     Sper ca v-au placut produsele si va rog din suflet sa-mi spuneti parerea voastra despre ele. E foarte important pentru mine sa stiu ce parere aveti despre produsele Essence / Catrice / P2.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...