luni, 1 iulie 2013

TAG time - This or that? (ro only)



     Hello, ladies.

     Incepem saptamana ( si luna ) cu un tag preluat de la Josephine. Mi-a placut aceasta "leapsa" nu doar pentru ca mi se pare simpatica, ci si pentru ca este completa. Prin intermediul tag-ului puteti afla scurt si la obiect care imi sunt preferintele in materie de beauty si fashion. De asemenea, am atasat si poze cu o parte dintre produsele din colectia mea de machiaje. Nu le-am pus pe toate nu doar pentru ca nu incapeau in poze, ci si pentru ca sunt imprastiate prin toata casa si mi-a fost lene sa le caut :)).
     Sa vedem care sunt raspunsurile mele.








MAKE-UP

Blush sau bronzer
 – Ambele. Fiecare are rolul lui si nu as putea renunta la vreunul dintre ele.


 


Luciu de buze sau ruj – De cele mai multe ori aleg rujul, insa daca vreau un strop de stralucire sau sa arat mai natural folosesc luciul de buze.
 
 







Eyeliner sau rimel – Ambele pentru a-mi pune ochii in evidenta, doar rimel daca merg pe machiaj minimalist.

 




Fond de ten sau corector – Amandoua, insa un lucru sa fie clar: nici moarta nu renunt la fond de ten :D

 







Farduri in culori neutre sau colorate – Colors all the way, baby <3

Farduri presate sau pulbere – Le-am incercat pe amandoua, insa mi se pare mai usor si mai curat de lucrat cu fardurile presate.

 




Pensule sau buretei – Pensule clar :)). Nici nu stiu cum am putut vreodata sa ma machiez cu buretei. De fapt, acum folosesc buretel doar pentru aplicarea fondului de ten sau pentru manichiuri gradient.



 


NAILS

OPI sau China Glaze – am o singura oja OPI si nu-mi place deloc, drept urmare nici n-am mai cumparat alta. In schimb, detin cateva oje China Glaze si le iubesc ^_^

Lungi sau scurte – Medii.

Acrilice sau naturale – N-am avut niciodata acrilice si nici nu-mi doresc. Unghiile mele naturale sunt destul de sanatoasa si rezistente cat sa nu fie nevoie sa-mi pun unghii false.

In culori deschise sau inchise – Nu am preferinte
:D





 

Cu sau fara model – Ambele.

 



BODY

Parfum sau spray de corp
 – Parfum. Nu folosesc spray de corp. 



 

Lotiune sau unt de corp – Am si unturi de corp, insa prefer lotiunile. Iar acum folosesc noua Nivea “Lotiune de corp hidratanta sub dus”. Este geniala, chiar vreau sa-i fac review :D. 



 

Gel de dus sau sapun -. Gel de dus. Sapun folosesc doar cand ma spal pe maini.


 


FASHION

Blugi sau colanti
 – Blugi. Colanti port doar in casa.

Maneca lunga sau scurta – Depinde cum e vremea
.

Rochii sau fuste – Amandoua.

Dungi sau carouri – Dungi.

Slapi sau sandale – Sandale. Slapi in casa sau la plaja.

Esarfe sau palarii – Esarfe. N-am nici o palarie.

Cercei cu capse sau lungi – Depinde de starea de spirit, unde trebuie sa merg si cum ma imbrac.


 

HAIR

Ondulat sau drept
 – Desi am parul aproape cret, prefer sa mi-l indrept cu placa. E mai usor de intretinut. La ocazii imi fac bucle cu ondulatorul. 


                                                           Click AICI pentru machiaj


Coc sau coada de cal – Coc.

Agrafe de par sau clestisori – Agrafe de par.

Fixativ sau gel de par – Prefer gelul de par, desi din cand in cand intind mana si dupa fixativ. 


                                                       Click AICI pentru machiaj
 

Lung sau scurt – Parul lung rocks, desi multa vreme l-am purt pana deasupra umerilor.

Deschis sau inchis la culoare – Culoarea mea naturala este cea a “nisipului ud”, cum ii placea mamei sa spuna, insa de cativa ani il vopsesc fie saten inchis, fie brunet. 


                                                             Click AICI pentru machiaj
 

Breton pe o parte sau pe toata fruntea – Pe o parte.

Prins sau desfacut – Acasa prins, imi este mai comod asa, insa cand ies in oras il las desfacut.


 

RANDOM

Vremea insorita sau ploioasa
 – Insorita.

Vara sau iarna – Ambele.

Toamna sau primavara – Din nou, ambele.

Ciocolata sau vanilie – “Ciucalata” :D



     Nu nominalizez pe nimeni in mod special, cine vrea sa preia acest tag este liber s-o faca. 



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 

          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...