duminică, 7 aprilie 2013

TAG - Beauty things I suck at (ro only)



     Hello, ladies.

     Din pamant, din iarba verde a “rasarit” ideea ca daca esti bloggerita de beauty musai esti priceputa la tot ce tine de domeniul acesta. Nimic nu poate fi mai fals, iar pentru a demonta acest mit bloggeritele si youtuberitele (pentru ca de pe Youtube a fost preluat, de fapt), s-au decis sa “dea din casa” si sa demonteze acest mit.
     Astazi a venit randul meu sa va spun ce nu pot face, pentru ca am fost tag-uita de Anca





  1. Nu pot sa-mi coafez parul nici daca viata mea ar depinde de asta, am cinci maini stangi. Tot ce pot sa fac este sa-mi intind parul sau sa-l ondulez cu peria / ondulatorul. Presupun ca un coc “messy” nu intra in discutie pentru ca, vorb-aia, prinzi parul cu un elastic si gata. In rest, impletiturile, cocurile si altele de genul sunt “lucruri sfinte” pentru mine.

  1. Sunt praf la desen, drept urmare nu pot picta pe unghii. Ati vazut pe blogul meu ca va prezint doar manichiuri simple pentru ca, oricat as vrea, nu pot desena pe unghii. Si daca printr-o minune as reusi sa-mi fac ceva la stanga, probabil ca la dreapta m-as manji de oja pana la coate.

  1. Nu pot face machiaje fantezie tot din motivul prezentat mai sus. Mi-ar placea tare mult sa realizez “inflorituri” pe fata sau sa-mi fac peisaje pe pleoape, dar nu sunt in stare sa fac asta nici pe hartie, daramite farduri sau tusuri :)).

  1. Ignor cu desavarsire cremele de maini, de corp sau mastile de fata. Am o multime de produse de genul, insa pur si simplu uit de ele. Daca ma dau cu unt de corp o data pe luna ma declar multumita, acelasi lucru este valabil si pentru mastile de fata. Dar printr-o minune, mai am putin si termin o crema de maini de la Neutrogena, dar numai pentru ca iarna asta a fost un adevarat cosmar pentru mainile mele.

  1. Mi-a luat o gramada sa invat cum sa aplic genele false astfel incat sa arate bine si chiar si acum mai gresesc. Mi se desprind genele la colturi, dar cred ca am gasit o solutie (sper ca citesti, Anca :D): aplic putin mai mult lipici la colturile genelor si astfel nu se mai desprind.

  1. Nu am deloc grija de cuticulele mele. Am vreo doua creme si un ulei special, care vegeteaza frumos pe raftul cu oje. Imi amintesc sa le pun la treaba doar cand pielitele arata chiar naspa.

  1. Nu stiu sa pozez. Daca trebuie sa-mi fac singura fotografii cu un machiaj, atunci totul este ok. Dar cand trebuie sa ma pozeze altcineva pentru vreun OOTD, atunci e un adevarat chin si din 20-30 de poze abia daca scot 3-4 in care sa arat aproape decent.


     Probabil ca mai sunt cateva lucruri la care nu sunt buna, dar nu-mi vin acum in minte. Voi ce nu stiti sau nu puteti face cand vine vorba de beauty?

     Dau tag-ul mai departe catre Little Beauty Bag, Alexantza si Dragonfly


    For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...