miercuri, 17 aprilie 2013

LOTD - Bloom



     Hello, ladies.

     Ever since I got the Sleek Lagoon palette (review HERE) I wantyed to do a makeup using Pink Jewel. I like this eyeshadows because it has a shade in the palette, another shade when swatched and a totally different one on the eyelid. It’s somehow a chameleonic eyeshadow, may I say so. Either way, I was more than pleasently surprised: it’s a baby pink with golden shimmer, which can be used not only on the mobile lid, but in the inner corner and on the browbone also.

     De cand am primit paleta Sleek Lagoon (review AICI) am vrut sa fac un machiaj cu Pink Jewel. Imi place acest fard pentru ca are o culoare in paleta, swatch-uita arata altfel, iar pe pleoapa are o alta nuanta. Este un fard cumva cameleonic, as putea spune. Orisicum, m-a surprins mai mult decat placut: este un baby pink cu irizatii aurii, putand fi folosit nu numai pe pleoapa mobila, ci si in coltul intern sau, in cantitate moderata, sub arcada.





     I really wanted to do a daytime makeup using this eyeshadow, in combination with NYX Caviar and Bubbles. I dropped the falsies and I used only Maybelline Colossal Volum Express, a mascara I really don’t like. It makes my eyelashes clump and it smudges under my eyes if my eyes are just a bit teary, so I end up looking like a freakin’ panda.
     Back to the makeup: I used the Mirrored Pink blush (sleek Aqua Collection) and the Catrice “C02 Holly Rose Wood” (Hollywood’s Fabulous 40ties Collection) lipstick. You can find the rest of the products at the end of the post.

     Am vrut musai sa-l folosesc la un machiaj de zi, in combinatie cu paleta NYX Caviar and Bubbles. Am renuntat la genele false si am folosit doar rimelul Maybelline Colossal Volum Express, care insa nu m-a incantat prea mult. Imi lipeste genele si nu este rezistent la transfer: daca-mi lacrimeaza ochii ma trezesc cu pete negre sub ochi de parc-as fi un urs panda.
     Inapoi la machiaj: am mai folosit blush-ul Mirrored Pink (Sleek Aqua Collection) si rujul Catrice “C02 Holly Rose Wood” (Hollywood’s Fabulous 40ties Collection). Restul produselor le gasiti la finalul postarii.














Products I used:

Face:

Yves Rocher Pure Camille face moisturizer
Radiant face primer
Maybelline Super Stay 24H – 30 Sand
Yves Rocher Loose Powder – Translucent
Sleek Face Form Light – contour + highlighter
Sleek Mirrored Pink – blush (Aqua collection)


Eyes:





ELF eyeshadow primer
Maybelline gel liner – 01 black
Manhattan khol kajal eyeliner 11A white – waterline
Maybelline Colossal Volum Express

Lips:
Maybelline baby lips
Catrice “C02 Holly Rose Wood” (Hollywood’s Fabulous 40ties Collection)

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...