duminică, 28 aprilie 2013

Super sweet blogging award



     Hello, ladies.

     Carla mi-a pasat acest tag, iar eu am fost mai mult decat bucuroasa sa-l onorez. Imi plac tag-urile, mi se par distractive si le consider o modalitate buna pentru cititoare de a-si cunoaste bloggeritele preferate.
     Leapsa de astazi este una dulce, fix pe gustul meu :D







     Regulile:
-Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat - Multumesc mult, Carla!!
-Raspunde intrebarilor "super dulci";
-Nominalizeaza 13 bloguri, creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor;
-Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau.

      1. Biscuiti sau tort?

Depinde. Daca este sarbatoare sa vreun eveniment special – tort, daca este o zi normala – biscuiti. 






    2. Ciocolata sau vanilie?

Ciocolata oricand, baby :D






   3.Care este gustarea dulce preferata?

Hm… Daca am pofta de ceva dulce, dar facut rapid, atunci as spune friganele. Sunt varianta rapida a clatitelor, din punctul meu de vedere.





  4. Cand ai super pofta de dulciuri?

De obicei cand sunt foarte obosita sau foarte stresata.







 5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?

Pfff, habar nu am :)). Ia gasiti-mi voi o porecla dulce.



Dau acest tag mai departe catre:

  1. Laura’s Corner.
  2. Aqua Shell.
  3. Classy and Pink.
  4. Iulia Badita.
  5. Cristina Tacaciu.
  6. Anda Zelenca.
  7. Special Koko.
  8. Alexantza.
  9. Alex Makeup.
  10. Andreea (Never Spoiled Enough).
  11. Lorena.
  12. Alessandra.
  13. Dee.

      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...