luni, 18 februarie 2013

NOTD - French lace



     Hello, ladies.

     I owe you a Valentine’s Day manicure, that I should’ve posted on the morning of February 14th. But my priorities have changed recently and I had to place the blog on second place and had to take the decision to post less often.
     Back to the manicure, I did a clasic french with a little elegance touch.

     Va sunt datoare cu o manichiura de Valentine’s Day, pe care ar fi trebuit s-o postez chiar in dimineata zilei de 14 februarie. Insa prioritatile mele s-au schimbat recent, asa ca am fost nevoita sa pun blogul pe un loc secund si sa iau decizia de a posta mai rar.
      Revenind la manichiura, este vorba de un french clasic, cu o mica nota de eleganta. 






     I did this french the same way I did THIS ONE. As base I chose Essence 104 Sweet as candy nail polish, I painted the tip of my nails with a special nail polish from P2 for french manicure and at the end I added the Essence nail stickers. For the ring finger I chose a little heart, and on the rest of my nails I added “lace”.
     I hope you’ll like it.

     Am realizat manichiura french la fel ca AICI. Ca baza am ales oja Essence 104 Sweet as candy, am pictat varfurile in alb folosind o oja speciala de la P2 pentru manichiura french, iar la final am adaugat stickerele de la Essence. Pentru inelar am ales o inimioara, iar pe restul unghiilor am aplicat “dantela”.
      Sper sa va placa.


     Enjoy the pictures.




















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 







             Kisses and always be beautiful

                   Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...