sâmbătă, 20 octombrie 2012

"Pimp my blog" Competition


     Hello, ladies.

     Soon I will celebrate one year of blogging and I never thought I will come this far and that so many girls would be interested in what I have to say or write. But I’m getting sentimental so I’m just gonna cut to the chase.
     To celebrate this “event” I thought about changing my blog’s theme, but I don’t want to do it alone. Because I need your help, I’m lauching a COMPETITION.

     In curand blogul meu va implini un an si, va spun sincer, niciodata n-am crezut ca voi ajunge aici, ca voi evolua atat de mult si ca atatea fete vor fi interesate de ce scriu / fac eu. Dar ma pierd in sentimentalisme asa ca o sa trec la subiect.
     Cu ocazia acestui “eveniment” m-am gandit sa schimb si aspectul blogului, insa nu vreau sa o fac singura. Am nevoie de ajutorul vostru, motiv pentru care dau drumul unui CONCURS.


     What do you have to do: I want you to tell me which theme is more suitable for my blog. How do you want it to look, from the background to the main banner (which banner would represent me the best - you will have to send me a picture with the banner), and if you could provide links to google themes that’s even better. I like to think that you know me pretty well, you know what I like and that you’ll choose what’s best (and pretty) for me.

     Ce trebuie sa faceti: vreau sa-mi spuneti care tema credeti ca ar fi mai potrivita pentru blogul meu. Cum v-ati dori sa arate, incepand cu fundalul si terminand cu un banner principal (ce banner m-ar reprezenta cel mai bine - o sa-mi trimiteti o poza cu bannerul), iar daca puteti sa-mi lasati si link-uri catre anumite teme, cu atat mai bine. Imi place sa cred ca deja ma cunoasteti destul de bine, ca stiti ce gusturi am si ca veti face cea mai buna (si frumoasa) alegere pentru mine.


     The best two ideas will win this competition, and the prizes are:

     Cele mai bune doua idei vor fi alese castigatoare, iar premiile sunt urmatoarele.








     First prize / Premiul 1:






-         a black bag / o geanta neagra;
-         eye makeup remover for sensitive eyes with cornflower extract / demachiant cu albastrele pentru ochi sensibili;
-         shower cream “Jardins du Monde Laos purple rice” / gel de dus crema “Jardins du Monde Orez violet din Laos”;
-         anti-imperfections concentrate Zero Blemish Pore Refining Care / crema anti-imperfectiuni pentru inchiderea porilor “Sebo Specific Zero Defecte”;
-         coconut scented lip balm / lip balm cu nuca de cocos;
-         “Pure Calmille” day moisturizing skin cream for face and body / crema de zi delicata pentru ten si corp “Pure Calmille”;
-         Energizing mask with spanish pomegranate / masca pentru luminozitate cu extract de rodie;
-         top coat Essence “Circus Confetti”.





     Second prize / Premiul 2:






 
-         pink sport bag / o geanta sport roz;
-         shower gel  “Jardins du Monde Florida Orange” / gel de dus “Jardins du Monde Portocala din Florida”;
-         radiance shampoo – illuminating effect / sampon pentru stralucire;
-         24 h rich hydrating cream / crema hidratare intensa 24 h pentru;
-         24 h rich hydrating cleansing milk / demachiant hidratare intensa 24 h;
-         gentle roll-on deodorant “Hamamelis” / deodorant roll-on “Hamamelis”;
-         top coat Essence “Circus Confetti”



     The competition starts today, October 20, 2012 and ends November 20, 2012, at 23:59. The winners will be announced within 48 h and they have 48 h also to respond to my mail.

     Concursul incepe astazi, 20 octombrie 2012 si se termina pe 20 noiembrie 2012, la ora 23:59. Imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarele, care la randul lor au 48 de ore pentru a-mi raspunde la mail.


     The rules / Regulile:

-    - Follow me via GFC / Urmariti-ma prin GFC.
-        - Like me on Facebook / Dati-mi Like pe Facebook.
-    - Share this post on FB / Dati share acestei postari pe FB.
-    - Tell me how do you want my blog to look and which theme is more suitable. Please send me a picture with the banner at ana.s_beautyblog@yahoo.com /  Spuneti-mi cum vreti sa arate blogul meu si ce tema credeti ca ar fi mai potrivita. Va rog sa-mi trimiteti o poza cu bannerul la adresa de mail ana.s_beautyblog@yahoo.com;
-    - Leave me your email address to contact you if you win / Lasati-mi adresa voastra de mail pentru ca va contacta in caz ca ati castigat;


        Disclaimer:

-        -  This giveaway is open for european residents only / La acest GA pot participa doar persoanele care locuiesc in Europa.
-       -   The persons who entered this giveaway from the same IP or with double accounts will be disqualified / Persoanele inscrise de pe acelasi IP sau care au conturi duble vor fi descalificate.
-        If you disrespect any rule, you will be disqualified / Nerespectarea oricarei reguli atrage dupa sine descalificarea.
-   - The winners have 48 hours to contact me, or I will choose someone else / Castigatoarele au 48 de ore la dispozitie pentru a ma contacta, altfel voi alege pe altcineva


     Good luck everyone.




Application form / Formular de inscriere                    



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...