miercuri, 12 septembrie 2012

Review - Purple circle lenses from Glow and Glamour


     Hello, ladies.

     I’m writing you surrounded by tissues, meds, teas and cough syrups, fighting with a terrible cold that just won’t go away. I promised you I’ll still post every day, despite the state of my health, but I was so sick I wasn’t able to write not even two lines. Fortunately, now I feel a little better and I have a review for you.
     Today I wanna talk to you about two pairs of circle contact lenses, both violet: “3 Tone Goldish Violet” and “Xtra Pop Violet”.

     Va scriu inconjurata de servetele, pastile, ceaiuri si siropuri de tuse, luptand cu o raceala groaznica de care nu mai scap. Va promisesem ca o postez zilnic, in ciuda starii mele de sanatate, insa pur si simplu n-am fost in stare sa scriu nici macar doua randuri de rau ce mi-a fost. Din fericire, acum ma simt ceva mai bine si am revenit cu un review.
     Astazi va voi vorbi despre doua perechi de lentile de contact circle, ambele mov: “3 Tone Goldish Violet” and “Xtra Pop Violet”.










     I’ll start with my favourite, “Xtra Pop Violet”. I love these circle lenses because they have a bright color and they look very pretty even on my dark brown eyes. The enhancement effect is more then visible, if you ask me, and I think they’re suitable for theme parties or Haloween, since it’s almost here anyway.
     It’s easy to put them on and take them off, they’re pretty soft – 38% water content and I can’t say they bother me. Still, I don’t recommend wearing them longer than about 6 hours, they could bother you if you wear them too long.
     You can find the lenses on Glow and Glamour, HERE, at 22.90$.  














     Voi incepe cu preferata mele, “Xtra Pop Violet”.  Imi plac la nebunie pentru ca au o culoare puternica si se vad superb chiar si pe ochii mei caprui inchis. Efectul de marire a ochilor este mai mult decat vizibil, dupa parerea mea, si mi se par foarte potrivite pentru petreceri tematice sau Halloween, ca tot se apropie cu pasi repezi.
     Se pun si se scot foarte usor, sunt relativ moi – contin 38% apa, si nu pot spune ca ma jeneaza in mod special. Totusi, nu recomand sa le tineti mai mult de circa 6 ore, tind sa devina cam incomode daca sunt purtate prea mult timp.
     Lentilele le gasiti pe Glow and Glamour, AICI, la pretul de 22.90$.






















Other details:

Price: $22.90
SKU: EOSV202-VIOLET
Brand: E.O.S.
Condition: New
Weight: 100.00 Grams
Base Curve: 8.6mm
Diameter: 14.2mm
Water Content: 38%
Material: 2-HEMA
Replacement Period: 12 months




     The second pair of contact lenses is “3 tone GoldishViolet”. I really wish I could’ve showed you how they look on my eyes, but unfortunately this isn’t possible. Why? Because I simply couldn’t put them on, these are the only lenses I just couldn’t wear. The instant they touched my eye I felt pain and an unbearable stinging sensation and obviously I didn’t insist to much with putting them on. Maybe they have a manufacturing flaw, I don’t know what to say, the thing is I couldn’t wear them. I’m sorry for them, because they seem to be pretty and I was really curious to see how they look on my eyes.
     You can find on Glow and Glamour but, since my experience with them wasn’t a good one, I can’t recomment them. Still, if you wanna see how they look on one’s eyes, click HERE.

     A doua pereche de lentile este “3 Tone Goldish Violet”. Mi-as fi dorit foarte mult sa va arat cum imi sta si cu aceste lentile, dar din pacate nu am avut cum. De ce? Pentru ca nu am reusit sub nicio forma sa le port. Pana acum, sunt singurele lentile de contact pe care n-am putut sa le pun. In clipa in care imi atingeau ochiul, aveam o senzatie insuportabila de usturime si durere si bineinteles ca n-am insistat prea mult sa le pun. Poate or avea un defect din fabricatie, nu stiu ce sa spun, cert este ca nu am putut sa le port. Imi pare rau pentru ele, pentru ca par destul de dragute si chiar eram curioasa sa vad cum arata pe ochii mei.
     Aceste lentile le gasiti tot pe Glow din Glamour dar, tinand cont de experienta mea cu ele, nu le pot recomanda. Daca doriti, totusi, sa va faceti o idee despre cum arata, dati un click AICI.












Other details:

Price: $22.90
SKU: EOSG306-VIOLET
Brand: E.O.S.
Condition: New
Weight: 100.00 Grams

Base Curve: 8.6mm
Diameter: 14.0mm
Water Content: 38%
Material: 2-HEMA
Replacement Period: 12 months



     What do you think about these contact lenses? Would you wear circle lenses?
     Don’t forget about the two contests on the Glow and GlamourFacebook page: click HERE and HERE.
 
     Voi ce parere aveti despre aceste lentile de contact? Ati purta lentile circle?
     Nu uitati de concursurile de pe pagina de Facebook Glow andGlamour: click AICI si AICI.

   



                             Kisses and always be beautiful

                                Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...