joi, 13 septembrie 2012

Tag time: 7 lucruri despre mine


     Hello, ladies.

     Stiu, stiu, tag-urile au devenit o raritate pe blogul meu. Am primit o multime in ultimul timp, dar pentru ca sunt ametita si nu le-am notat am pierdut mare parte din ele L. Insa incerc sa remediez aceasta “problema”, drept urmare astazi am pentru voi o “leapsa” foarte draguta, primita de la Alexantza si Adelina.
     Trebuie sa va spun despre mine 7 lucruri ciudate, 7 lucruri pe care nu le suport si 7 lucruri fara de care n-as putea trai.





7 lucruri ciudate:

- Cand sunt nervoasa / agitata / suparata, fie imi rod cuticulele, fie imi rod buzele, fie imi masez lobul urechii;
- nu pot sa adorm daca nu ma uit la tv sau la un film / serial pe laptop. Nu de putine ori am adormit cu laptopul in brate sau televizorul mergand;

- am un tic nervos, capatat de pe vremea cand purtam ochelari de vedere: imi “ridic” nasul, ca atunci cand simtiti un miros neplacut si strambati din nas. Intr-o vreme spacasem de tic, dar a revenit, din pacate;
- eu sunt cel mai mare critic al meu. Nu sunt niciodata multumita de ceea ce fac, indiferent cat de bine iese un lucru. Stiu sau cel putin am impresia ca pot sa-l fac mai bine si mor de ciuda ca nu m-am straduit mai mult, desi de cele mai multe ori iese perfect;
- desi nu cred in fantome, spirite, demoni sau chestii de genul, ma sperii groaznic la filmele horror, am cosmaruri si mi-e teama sa nu dau nas in nas cu vreo “chestie” de genul;
- sunt o adevarata tipicara si manica: vreau ca toate lucrurile din casa sa fie aranjate intr-o anumita ordine, sa fie aliniate, puse in functie de importanta / cat de des le folosesc. Nu ma crizez daca sunt deranjate de la locul lor, daca e dezordine sau daca cineva le ia si nu le pune in acelasi loc, dar cand fac ordine le pun fix asa cum imi place mie;
- imi este foarte greu sa spun “nu” si, desi daca o persoana ma enerveaza la culme, nu pot sa o refuz atunci cand imi cere ajutorul.


7 lucruri pe care nu le suport:
- nu suport absolut deloc sa-mi spuna cineva ce sa fac in bucatarie, cum sa gatesc. Stiu foarte bine ce trebuie facut si vreau sa fiu lasata in pace sa prepar totul asa cum stiu eu ca iese bun si gustos. Al meu sot nu pune piciorul in bucatarie cand gatesc decat daca vrea sa ma pupe, stie ca nu suport sa fiu ajutata sau intrebata daca am nevoie de ajutor;
- nu suport sa mi se atraga atentia asupra lucrurilor evidente sau sa mi se spuna “fii si tu mai atenta” desi este mai mult decat evident ca n-am cum sa fiu atenta la un lucru care nu depinde de mine. Exemple: “ai si tu grija sa nu ia copil foc” (dafuq?!) sau “ai si tu grija cand mergi pe strada, sa nu dai de nebuni” (de parca depinde de mine sa tin nebunii la distanta);
- nu suport oamenii prosti bata, care mai si “semnalizeaza” si se cred buricul pamantului;
- nu suport ipocritii si oamenii cu doua fete; din pacate, in ultima vreme am intalnit destul de des astfel de persoane;
- nu suport ca cineva sa plescaie sau sa soarba atunci cand bea / mananca;
- nu suport sa fiu troll-uita de hubby J); da, e amuzant, cateodata si eu rad, dar uneori jur ca-mi vine sa-i dau un mare capac dupa ceafa;
- nu-mi place sa umblu prin magazine, sa salivez la cosmetice / haine / accesorii si sa stiu ca nu le pot cumpara; prefer sa stau acasa sau sa nu pun piciorul in magazine decat sa fac window shopping;


7 lucruri fara de care n-as putea trai:
- tata, sotul, prietenele cele mai bune;
- n-as putea trai fara apa, sapun, deodorant, parfum, pasta de dinti, cosmetice, produse de ingrijire a pielii, foehn si placa de par;
- laptop / internet;
- mancarea buna si gustoasa gatita acasa;
- tigari – stiu ca suna prosteste, dar imi place sa fumez, ma relaxeaza si, oricat de mult imi doresc copii, o sa-mi fie tare greu sa ma las de fumat;
- sa citesc: orice, de la carti si reviste pana la ziare;
- barfa – sa recunoastem, suntem femei si ne place sa barfim.


Dau tag-ul mai departe catre:



                                               
                                      Va pup si fiti frumoase




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...