marți, 28 august 2012

Review - Cappuccino Minceur (RO only)


     Hello, ladies.

     Acum ceva vreme am primit spre testare de la Café Minceur doua produse de slabit. Este vorba despre o cutie de Cappuccino Minceur si o cutie de Café Minceur. De cum am primit pachetul am inceput sa testez Cappuccino Minceur si, pentru ca mi-am format o parere despre acest produs, a venit timpul s-o impartasesc cu voi.







     Ce spun ei (informatiile si poza sunt preluate de pe site-ul Café Minceur):

     “Instructiuni de folosire Cappucino Minceur

     Cappucino Minceur este un produs natural ambalat in cutii mari de 200 grame. Se serveste o ceasca sau doua pe zi, dupa placul fiecaruia. Se pregateste cu lapte proaspat si se poate indulci dupa gust cu zahar sau zaharina. O cutie de 200 grame va ajunge pentru 30 de zile.

     Cine poate consuma Cappucino Minceur ?
Atat femeile cat si barbatii care doresc sa slabeasca si sa obtina o talie mai subtire.

     La ce ajuta ?
     Ajuta la topirea grasimii de pe organism si scaderea in greutate prin consumarea zilnica a unei cesti de cappucino care are in continutul ei formula dietetica dm26. O idee buna de a slabi in timpul unei pauze la servici savurand un cappucino delicios si sanatos.

     Cum actioneaza Cappucino Dietetic Minceur?
     Formula DM 26 iti aduce ii ofera organismului tai cativa ingredienti activi care au rolul de a elimina grasimea. Acestia sunt:
  • Guarana – Arde si topeste Grasimile de pe intreg corpul in special din zona burtii si a picioarelor.
  • Ceai Verde] – Accelereaza metabolismul si are un efect detoxifiant eliminand toxinele din corp
  • Cicoare – Ajuta la stoparea extinderii grasimii
  • Cardon – Ajuta la eliminarea din organism a grasimii

     Slabire si Placere

     Slabire deoarece in fiecare zi organismul tau primeste 1,45 mg din formula inovativa de slabire DM26.  Ingrediente naturale care sunt aduse pe aceasta cale in organismul tau mobilizeaza grasimile existente si previn depunerea grasimilor din fiecare masa din zi.
      Placere deoarece formula DM 26 este asociata cu aroma delicioasa a celui mai fin cappucino.


     Precautii de Folosire

     A nu se administra copiilor.  Nu este recomandat femeilor gravide, femeilor care alapteaza si copiilor.  Nu depasiti dozaul recomandat (2 cesti normale pe zi). Consumul in excess poate produce efecte laxative.  Stocati produsul intr-o locatie racoroasa si uscata. Nu folositi acest produs daca suferiti de Fenilcetonuria.  Recomandam folosirea acestui produs in cadrul unei diete echilibrate si a unui stil de viata santos.


     Despre DM26:

     Formula de slabire DM26 este compusa din urmatoarele ingrediente:

Ceai Verde
Extractul de ceai verde ajuta la reducerea grasimii corporale accelerand metabolismul. Reduce seminficativ grasimea corporala si greutatea atunci cand este administrat constant.
Guarana
Extractul de Guarana prezent in cafeaua Minceur favorizeaza arderea grasimilor de pe intreg organismul. Extractul de Guarana accelereaza metabolismul eliminand astfel grasimea in exces si oferind mai multa energie pe parcursul intregii zile.
Cardon
Extractul de Cardon elimina toxinele din organism si actioneaza ca diuretic. Pe langa aceste beneficii are rolul de a reduce colesterolul, regleaza tensiunea arteriala si curata sangele de toxine.
Cicoare
Extractul de cicoare previne acumularea de grasime la nivelul stomacului si al feselor. Ajuta la reglarea tranzitului, inlatura constiparea si ofera o senzatie de buna dispozitie."




     Ce spun eu:

     Dintotdeauna am fost o fata / femeie cu forme bine definite si, pe vremea cand kilogramele mele in plus nu erau cauzate de o afectiune medicala, slabeam fie prin exercitii (multe, intense si sustinute), fie prin regim.  Cateodata aveam rezultate cu ambele, cateodata doar cu una din ele, iar de cativa ani nu mai functioneaza niciuna pentru ca, intre timp, m-am imbolnavit si lucrurile s-au schimbat. Orisicum, niciodata nu am crezut ca niste pastile minune, un ceai sau o cafea te pot ajuta sa slabesti si sa ai o silueta de invidiat. Din punctul meu de vedere pot, cel mult, sa elimine senzatia de foame sau sa te ajute sa elimini excesul de apa din organism.
Drept urmare, recunosc cinstit: cand am inceput sa beau acest cappuccino nu am avut mari sperante si m-am gandit ca n-am nimic de pierdut, din moment ce un cappuccino normal oricum este bautura mea preferata, pe care o consum in fiecare dimineata – ma rog, aproape, pentru ca nu simt nevoia in fiecare dimineata sa-mi incep ziua cu un cappuccino.
     Cei de la Café Minceur mi-au spus ca este recomandat sa tii un regim in timpul consumului de cappuccino pentru a avea rezultate cat mai bune, insa nu este obligatoriu. Drept urmare, am ales cea de-a doua varianta, pentru a vedea cat de mult se poate slabi daca se consuma doar cappuccino, fara a avea vreun”ajutor” gen dieta sau sport.

     Cum il prepar (si cum este si recomandat):
     Pun trei lingurite de cappuccino in 100 ml de lapte cald cu 1.5% grasime, apoi amestec. Rezultatul este o bautura calda, foarte gustoasa, care are o spuma fina. Am incercat sa-l prepar si cu apa calda, insa gustul este cam neplacut, asa ca am “mers” in continuare cu laptele. 








     Cum l-am consumat:
     In principiu o cana dimineata sau, ma rog, atunci cand ma trezeam. Se recomanda consumul a maxim doua cani pe zi – 6 lingurite de cappuccino, iar eu m-am limitat la o singura “doza”. Imi place ca are si un efect placebo si anume ca “imi da trezirea”. Da, contine cafea, insa eu intodeauna am crezut ca toata chestia asta cu “daca nu beau cafea dimineata” nu ma pot trezi este un mic bullshit. Dupa parerea mea, totul este un efect placebo.

     Ce am observat cat am folosit Cappuccino Minceur:
-         mi-a reglat tranzitul intestinat inca de la prima cana bauta. Nici nu apucam bine sa termin jumatate de cana ca trebuia sa fug la… Ei bine, intelegeti voi :)). Deci multe bile albe pentru acest lucru;
-         am probleme cu eliminarea excesului de apa. Se spune ca trebuie sa bei cat mai multa apa ca sa elimini cat mai multa, insa la mine lucrurile nu stau chiar asa. Pot sa beau si 3 litri de apa pe zi, ca tot nu scap de surplusul de apa din organism. Aproape zilnic ma trezeam nu doar cu mainile si picioarele umflate, ci tot corpul era asa. Acest cappuccino m-a ajutat sa elimin excesul de apa din organism, sau cel putin o mare parte pentru ca eu n-am avut doar 4 kg de apa in plus in organism. Ceea ce ma duce la ultimul punct;
-         Intr-o luna si jumatate, cat am baut cappuccino, am “scapat” de circa 4 kg. De fapt, inca oscilez intre 4 si 5 kg pierdute. Sunt constienta ca a fost doar apa in plus (cred ca deja v-am plictisit cu aspectul asta, sorry) si nu am pierdut “kilograme de grasime”, insa pentru mine inseamna ceva.


                                                       Click pe poze pentru marire








     Informatii generale:

     Cappuccino Minceur vine ambalat intr-un recipient sigilat pe care sunt trecute diverse informatii in engleza si franceza. De asemenea, vine insotit si de un mini-prospect pe care se regasesc celelalte produse Café Minceur, un regim complet pentru 7 zile, cu meniu pentru mic-dejun, pranz si cina si o dieta ce poate fi urmata dupa terminarea regimului. 

                                                     Click pe poza pentru marire




 
     Pret: 75 ron pentru o cutie de 200 de grame. Produsul poate fi cumparat si la oferta: trei cutii a 200 de grame pentru 195 lei.



     Concluzii:
     Produsul nici nu m-a multumit incat sa sar de bucurie, dar nici nu m-a dezamagit. Rezultatele sunt ok si probabil ca ar fi fost si mai bune daca as fi tinut vreun regim si / sau as fi tinut sport. Totusi, pretul mi se pare cam piperat: 75 ron pentru 200 de grame… scump, dom’ne, scump.


     Voi ce parere aveti despre produsele de genul? Credeti ca functioneaza sau nu? Ati fi dispuse sa incercati Cappuccino Minceur?


     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau urmatoarele adrese de mail: ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com.



                    Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...