luni, 23 septembrie 2013

LOTN - Taste my sugar plum

     Hello, ladies.

     Pe la jumatatea verii am primit spre testare de la Ocean Mist Cosmetics cateva produse de machiaj, mai exact  un fond de ten mineral, o pudra minerala, cateva farduri, un blush si un bronzer. De-atunci le-am tot testat si m-am tot jucat cu ele, pentru a imi da seama cat mai bine cat sunt de bune. Primul look realizat cu o parte dintre aceste produse il gasiti AICI, iar astazi vreau sa va arat cel de-al doilea machiaj.
     Machiajul este unul tomnatic, realizat in tonuri de mov-pruna si purtabil doar seara sau la evenimente mai speciale. Despre produse nu va spun nimic acum, deoarece urmeaza sa le fac un review.







     Pe langa fardurile de la O.M.C. am mai folosit NYX Caviar and Bubbles, Sleek Brow Kit si gene false Red Cherry.
     Machiajul este unul sexy, potrivit oricarei culori de ochi, ce ofera un strop de mister privirii si o face languroasa. eu as asorta un ruj mov-pruna mat sau, daca nu sunteti atat de indraznete, puteti opta pentru buze nude.
     Astept sa-mi spuneti ce parere aveti despre machiaj.


                               Click pe poze pentru marire.















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...