luni, 13 februarie 2012

Machiaj de Valentine's Day - part II: Frosty Valentine


     Buna, fetelor.
     Astazi vreau sa va prezint un nou machiaj pentru Valentine’s Day. De data aceasta, am fost inspirata de troienele de zapada, ninsorile abundente si gheata sclipitoare. Dupa cum se vede, anul acesta vom avea o Zi a Indragostitilor inghetata, de aici si numele “Frosty Valentine”. 
     Am folosit nuante de gri si nuante metalizate de bleu, iar pentru a indulci look-ul, am optat pentru un ruj intr-o culoare dulce de roz.









                                                                
                                                             Machiajul numerotat:






                                Produse folosite:

Pentru ten:

Crema hidratanta Nivea Pure and Natural pentru ten uscat
Fond de ten Margaret Astor HD Mattitude
Concelear Yves Rocher
Pudra matifianta Margaret Astor
Pudra duo Yves Rocher – pentru contour
Blush / iluminant Catrice


Pentru ochi:

Primer Elf
Baza de machiaj NYX
Paleta 120
Paleta ELF
Creion de ochi Avon albastru – pe waterline
Kit pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara



Pentru buze:

Creion de buze Essence – Soft Rose
Lipgloss Essence Stay with me – I like cotton candy
Lipgloss Alverde “cu efect de marire”


     Sper ca v-a placut si, daca aveti propuneri, le astept cu mare drag. Mi le puteti spune fie folosind sectiunea de comentarii de mai jos, fie pagina de FB sau adresa mea de mail / YM: ana.s_beautyblog@yahoo.com


Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...