luni, 1 septembrie 2014

NOTD: Last drop of summer

     Hello, ladies.

     Nu ar fi prima oara cand lipsesc o perioada mai lunguta de pe blog, insa de data aceasta absenta nu a fost voita, ci fortata. In caz ca nu ati vazut anuntul meu de pe Facebook, va anunt ca laptopul meu si-a dat obstescul sfarsit. Stiam de ceva vreme ca nu mai are mult, insa speram sa reziste pana reusesc sa iau unul nou. In sfarsit, s-a intamplat, m-am intristat si-am zis ca o sa cumpar unul nou. Planurile s-au schimbat si trebuie sa mai aman momentul, insa am noroc de un sot IT-ist care a reusit sa puna la punct un laptop mai vechi, dar bunut, si care o sa reziste ceva vreme.
     That being said, it's fucking good to be back. Mi-a lipsit contactul cu voi si mi-a fost tare dor de "oaza mea de liniste", locul unde evadez cand vreau un alt tip de relaxare. Sa stiti ca nu am stat degeaba cat am lipsit, ci am facut poze pentru diverse postari si v-am pregatit si cateva surprize. But all in good time, my beauties, all in good time.
     Sa trecem la postarea de azi. Vreau sa va prezint ultima manichiura "de sezon" pe care am purtat-o caci, dupa ce am deat jos modelul acesta, am trecut la culori mai tomnatice.





     Watermarble si culori vii sunt cele doua cuvinte care caracterizeaza manichiura aceasta. Initial aveam de gand sa folosesc numai oje China Glaze, pe care le ador, dupa cum bine stiti, insa albastrul pe care l-am ales eu nu se "pupa" deloc cu restul ojelor din cauza glitter-ului pe care-l continea, asa ca l-am inlocuit cu unul de la P2.
     Ojele folosite sunt: o oja alba de la Flormar, P2 "200 Crazy Beauty", China Glaze "Re-Fresh Mint", "Happy Go Lucky" si "Something Sweet" si top coat-ul Farmec Gel Look (il iubesc si-o sa vi-l prezint in curand in detaliu). Apropo, oje China Glaze (si nu numai) gasiti la Beauty in the Bottle, iar acum are o multime de reduceri, asa ca profitati.
     Daca vreti sa stiti cum puteti realiza o manichiura watermarble, puteti urmari doua dintre tutorialele mele dand click AICI si AICI.

     Va las cu pozele si sper sa va placa manichiura.




















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...